استانداردهای امنیتی گاوصندوق هتلی
نوشته شده توسط : میثم اکبری
 
 

وجود گاوصندوق هتلی درون سوئیت‌ها و اتاق‌های هر هتل یکی از ملزومات مهم است که به عنوان امتیاز هتل نیز از آن یاد می‌شود. قشر عظیمی از افرادی که به کشورها و استان‌های مختلف سفر می‌کنند، در حال ماموریت کاری هستند و ممکن است مقادیر قابل توجهی پول یا مدارک و اسناد مهم را به همراه داشته باشند. طبیعتاً چنین افرادی به سراغ هتلی می‌روند که گاو صندوقی امن در طراحی اتاق‌های خود داشته باشد، بنابراین اگر مایلید یک هتل‌دار موفق باشید می‌بایست در هنگام خرید به استانداردهای امنیتی گاوصندوق توجه کنید. پس ادامه‌ی این مقاله را به نقل از  آفتاب بخوانید تا با اصول مهم برای شناخت استاندارد های امنیتی گاوصندوق هتلی آشنا شوید.

 

ویژگی‌های گاوصندوق هتلی را بدانید!

به طور کلی گاوصندوق در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود که برای محل کار یا منازل در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل استفاده است. در اصل تفاوت انواع گاوصندوق به نوع قفل آن‌ها می‌باشد که در سه مدل مکانیکی، دیجیتال رمزی و اثر انگشتی تولید می‌شوند. در این میان گاوصندوق هتلی همان مدل خانگی دیجیتال است که می‌توان از آن برای هر اتاقی به صورت جداگانه تهیه کرد. البته گاوصندوق مخصوص هتل ویژگی‌های ظاهری مهمی دارند که خریداران با توجه به آن مشخصات می‌توانند گاوصندوق را انتخاب و خرید نمایند.

 

استانداردهای امنیتی گاوصندوق مخصوص هتل کدام است؟

انتخاب بهترین مدل گاوصندوق برای استفاده در هتل اهمیت بالایی دارد؛ چرا که اگر طی هر اتفاقی مدرک یا شیء با ارزشی از مسافران هتل گم شود مشکلات بزرگی به بار خواهد آمد. در حالی که با خرید گاوصندوق مناسب می‌توان احساس امنیت و آرامش را برای مسافر در طول مدت سفر مهیا کرد. بنابراین در هنگام خرید به مشخصات گاوصندوق دقت کنید تا بهترین آن را برای هتل انتخاب کنید، برخی از این استانداردها عبارت هستند از:

  1. اولین نکته‌ی مهم توجه به ابعاد و اندازه‌های گاوصندوق است، برای آنکه بتوان گاوصندوق را درون کمد هر اتاق از هتل جاسازی کرد می‌بایست یک گاوصندوق در اندازه خانگی کوچک خریداری شود. ظریفیت این نوع گاوصندوق‌ها در حدی است که به راحتی می‌توان درون آن دسته چک و مدارم مهم را قرار داد.
  2. بهتر است گاوصندوق هتلی انتخابی شما قفل دیجیتال داشته باشد تا هر مسافر به راحتی برای آن رمز تعریف کرده و پس از اتمام صفر رمز آن را از بین ببرد تا افراد بعدی به راحتی از گاوصندوق استفاده نمایند.
  3. بدنه‌ی گاوصندوق نیز می‌بایست از آهن قوی باشد تا کاملاً مقاوم بوده و در صورت بروز حوادث همچون آتش سوزی دچار آسیب نشود و از مدارک و متعلقات درون خود محافظت کند.

اگر مایلید یک خرید رضایت بخش را تجربه کنید و بهترین گاوصندوق را با استاندارد امنیتی خریداری نمائید حتماً به سه نکته‌ی فوق در زمان خرید توجه داشته باشید.

 

قیمت گاوصندوق هتلی چقدر است؟

 

بدیهی است که قیمت خرید گاوصندوق هتلی که قفل دیجیتال دارد برای خریداران بسیار مهم می‌باشد، چرا که در یک هتل اتاق‌ها در تعداد بالا هستند و می‌بایست برای هر اتاق یا سوئیت یک گاوصندوق مجزا تهیه شود. البته برخی از مدیران و هتل‌دارن با یک سیاست کاری برخی از اتاق‌های ویژه خود را مجهز به گاوصندوق می‌کنند تا برای مهمان‌های ویژه ارائه شود، اما این ترفند ممکن است در زمان شلوغی مسافر هتل‌داران را دچار مشکل کند. بنابراین بهترین راهکار آن است که از یک وارد کننده مسقیم خریداری کنید تا در تعداد بالا برای شما تخفیفاتی نیز قائل شود. علاوه بر این خرید مستقیم و بدون واسطه به خودی خودی هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 

 

خرید رضایت‌بخش را در فروشگاه سعدین تجربه کنید!

 

سعدین نام یک فروشگاه و مرجع خرید بسیار عالی برای خرید گاوصندوق است که از سال‌ها پیش در زمینه واردات انواع گاوصندوق در جال فعالیت می‌باشد. خرید گاوصندوق هتلی از سعدین هیچ نگرانی در بر نخواهد داشت، زیرا تمامی استانداردهای گاوصندوق مورد بررسی قرار گرفته و به راحتی می‌توانید گاوصندوق امنیتی و فوق امنیتی را خریداری نمائید.

از آنجا که این فروشگاه وارد کننده مسقیم است و دارای وبسایت اینترنتی نیز می‌باشد، شما می‌توانید هر تعداد گاوصندوق مورد نیاز هتل خود را با قیمتی مقرون به صرفه از این فروشگاه تهیه کنید. وبسایت رسمی این مجموعه که حالت فروشگاه اینترنتی نیز دارد دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و همواره فعال است. خدمات و پشتیبانی به موقع کارشناسان این مجموعه، ضمانت اصالت کالا و ارائه گارانتی، حمل و نصب سریع و آسان از جمله مزیت‌های خرید از سعدین است که با هر خرید نصیب شما خواهد شد... 

 
 




:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: