نوشته شده توسط : میثم اکبری

در صنعت آبنما راه های مختلفی برای طراحی و نصب آبنما وجود دارد. تقریباً در همه موارد، تمایل به داشتن یک فواره در یک پروژه قبلاً تصمیم گرفته شده است، و گاهی اوقات بودجه - اغلب خودسرانه - تعیین شده است.

معمولاً یک معمار یا یک معمار منظر درگیر پروژه است که ممکن است جزئیات اولیه را در رابطه با اینکه چگونه چشمه در پلان و بخش به نظر می رسد درج کرده باشد یا نداشته باشد. اغلب این جزئیات میزان "طراحی" آبنما هستند و تمام مسائل باقیمانده به یک مشاور، سازنده آبنما یا پیمانکار واگذار می شود - چه پیمانکار عمومی یا یک پیمانکار طراحی/ساخت.

در برخی موارد، معمار یا معمار منظر برای تکمیل بیشتر طراحی فواره از جمله بخش‌های مکانیکی و الکتریکی کمک می‌گیرد. این کمک می تواند خود را به طرق مختلف نشان دهد و ممکن است شامل خدمات یک مشاور واقعی آبنما، یک سازنده یا تامین کننده تجهیزات، یا یک پیمانکار طراحی یا ساخت باشد. هر رویکرد متفاوت است و بسته به اینکه کدام مورد استفاده می‌شود، می‌تواند به پیمانکار نیاز داشته باشد تا جزئیات زیادی را که در نقشه‌ها یا مشخصات ذکر نشده‌اند، انجام دهد، اما برای موفقیت پروژه بسیار مهم هستند.

 

آبنما و فواره

مشاوران آبنما و وفواره

مشاوران آبنما معمولاً محصولاتی را نمی فروشند و فقط طرح را روی کاغذ قرار می دهند تا توسط پیمانکار به عنوان بخشی از کارهای ساختمانی بزرگتر پیشنهاد شود. یک مشاور معمولاً سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی فواره را طراحی می‌کند که شامل جلوه‌های آب و روشنایی می‌شود، و تأمین آب و برق اتاق پمپ آبنما یا استخر را با سایر مهندسان از جمله تأمین برق، تأمین آب و خدمات فاضلاب هماهنگ می‌کند. یک مشاور همچنین ممکن است به معمار یا معمار منظر کمک کند تا جزئیات استخر را مانند کاشی یا گرانیت تکمیل کند، سرریزها و آبشارها را با جزئیات مشخص کند و آن را در نقشه های خود بگنجاند تا نشان دهد اقلام سخت افزاری در استخر هنگام نصب چگونه به نظر می رسند.

 یک مشاور همچنین باید الزامات ساختاری حوض آبنما را با مهندس سازه هماهنگ کند و نقشه ها شرایط واقعی سازه ای را که پیمانکار انتظار می رود بسازد را منعکس می کند. مشاور همچنین معمولاً در مورد روش های ضد آب برای استفاده برای فواره توصیه می کند که باید توسط مهندس سازه یا معمار مشخص شود. آنها همچنین با معمار، معمار منظر و/یا مهندس عمران هماهنگ خواهند کرد تا به نحوه برخورد و تطابق مناطق اطراف چشمه با ساختار فواره رسیدگی کنند. تمام این کارها با پرداخت هزینه به مشاور انجام می شود.

در طول ساخت و ساز، مشاور معمولاً برای هرگونه سؤالی که ممکن است از طرف پیمانکار پیش بیاید یا برای کمک به رفع هرگونه درگیری که ممکن است با کارهای فواره ایجاد شود در دسترس است. برخی از مشاوران برای ارائه خدمات جزئی به سطح توسعه طراحی یا ارائه یک طرح شماتیک و مشخصات عملکرد برای اجرای یک قرارداد طراحی/ساخت، بر اساس محدوده کاهش یافته کار خواهند کرد.

تولید کنندگان آبنما

تولیدکنندگان آبنما در حال فروش محصولات برای کارکرد آبنما هستند. به عنوان بخشی از مدل کسب و کار خود، آنها اغلب خدمات طراحی را به معماران، معماران منظر و پیمانکاران ارائه می دهند تا نشان دهند که تجهیزات آنها چگونه در آبنمای مفهومی کار می کند. هنگامی که معماران یا معماران منظر با آنها تماس می گیرند، سازنده آبنما ممکن است در ازای امتیاز مشخص کردن محصولات خود در محل کار، هزینه ای دریافت کند یا خدمات طراحی رایگان ارائه دهد.

به طور معمول، هنگام طراحی برای معماران، سازنده نقشه اصلی و بخش هایی را که توسعه داده شده است را انتخاب می کند و یک نقشه لوله کشی اولیه و جزئیات تجهیزات خود را ارائه می دهد که نصب عمومی در بتن را نشان می دهد، که اغلب به طور واقعی نشان دهنده نحوه ساخت سازه نیست.

 شرایط واقعی سایت و جزئیات نصب اغلب باید توسط پیمانکار کار شود. علاوه بر این، سازنده آبنما معمولاً الزاماتی را برای ابزارهای برقی مانند اندازه منبع آب، نیازهای برق و الزامات زهکشی در نقشه های خود ارائه می کند، اما این موارد معمولاً با مهندسان هماهنگ نمی شوند و اغلب یادداشت همه جا را "توسط دیگران" دارند. در حالی که یک بسته طراحی تولید کنندگان اصول اولیه الزامات عملکرد آبنما را ارائه می دهد، آنها معمولاً مسائل خاص سایت را در نظر نمی گیرند و کاملاً هماهنگ نیستند.

توزیع کنندگان آبنما

توزیع کنندگان آبنما محصولات مرتبط با آبنما را ارائه می دهند که ممکن است توسط یک تولید کننده آبنما عرضه شود یا نباشد. این معمولاً شامل نازل‌ها، پمپ‌ها، چراغ‌ها، کنترل‌ها، اتصالات و اقلام ساخته شده سفارشی است که در نقشه‌ها نشان داده شده‌اند یا برای کارکرد درست یک فواره مورد نیاز هستند. اکثر تامین کنندگان تجهیزات را خریداری و مجدداً می فروشند و ارزشی که به ارمغان می آورند این است که آنها اغلب دارای هر تعداد اقلامی هستند که در غیر این صورت یک پیمانکار باید از یک سازنده یا منبع OEM منتظر بماند.

 لازم به ذکر است که در حالی که اکثر تامین کنندگان در مورد فواره ها آگاه هستند، در درجه اول طراح نیستند و در حالی که معمولاً از ارائه مشاوره در مورد نحوه اعمال و استفاده از محصولات مختلفی که می فروشند خوشحال هستند، اگر از آنها خواسته شود چیزی طراحی کنند، زمان لازم است. انجام این کار آنها را از ماموریت اصلی خود یعنی فروش دور می کند. اگر این تلاش مستلزم سرمایه گذاری زمانی قابل توجهی باشد، برخی از تامین کنندگان در ازای هزینه ای کمک طراحی می کنند. جهت خرید آبنما و فواره اینجا کلیک کنید.

پیمانکاران طراحی و ساخت

پیمانکاران طراحی/ساخت خدمات مهمی را به صنعت آبنما ارائه می‌کنند، زیرا اغلب از آنها خواسته می‌شود تا فواره‌ای را نصب کنند که روی نقشه‌ها با اطلاعات کم یا بدون اطلاعات نشان داده شده است یا همانطور که ما آن را "دایره آبی" می‌نامیم. کار طراحی/ساخت راهی برای مالک است تا مستقیماً به ساخت و ساز بدون صرف هزینه برای مشاوران یا معماران برای طراحی فواره حرکت کند.

اغلب تصمیم برای طراحی/ساخت توسط محدودیت‌های بودجه تعیین می‌شود، که ممکن است با توجه به نوع آبنمای مورد نظر کوته‌بینانه باشد. در هر صورت، زمانی که یک پیمانکار طراحی/ساخت درگیر است، تمام جنبه های کار آبنما معمولاً در الزامات بسته بندی می شود. این فرض را بر این می‌گذارد که پیمانکار توانایی‌هایی را دارد که واقعاً فواره را طراحی کند، و اگر این کار را نداشته باشد، باید مسیری را طی کند تا کسی را برای طراحی به او کمک کند. این آنها را به همان مجموعه خدماتی که در این سند ذکر شده است هدایت می کند، یعنی می توانند با یک مشاور (در ازای پرداخت هزینه) کار کنند تا به آنها کمک کند تا سیستم را با حداقل ظرفیت یا خدمات کوتاه شده نسبت به آنچه که معمولاً ارائه می دهند طراحی کنند، یا می توانند برای کمک طراحی رایگان با یک سازنده تماس بگیرید یا آنها می توانند با تامین کننده تماس بگیرند تا در طراحی به آنها کمک کند.

از آنجایی که به آن طراحی/ساخت گفته می شود، پیمانکار باید در برآورد هزینه خود پولی را برای طراحی آبنما لحاظ کند که آیا قصد انجام آن را دارد یا به شخص دیگری برای انجام آن پول پرداخت می کند. این رویکرد هزینه‌های کمک‌رسانی را پوشش می‌دهد، و اگر آنها آن را نادیده بگیرند، به مالک و پروژه ضرر می‌رسانند. باید به خاطر داشت که آنچه را که برای آن هزینه می‌کنید دریافت می‌کنید و اگر پیمانکار فقط برای ارزان‌ترین روش نصب آبنما خرید کند، ممکن است اطلاعات یا تخصص کافی برای موفقیت آن را نداشته باشد.

نکاتی برای معماران:

استخدام مشاور آبنما بهترین بسته ممکن از نقشه ها و مشخصات را برای پیشنهاد رقابتی ارائه می دهد و امکان هماهنگی کامل همه رشته ها و بهترین کیفیت را برای نصب فراهم می کند.

درگیر کردن یک سازنده آبنما برای کمک به طراحی، شکاف هایی را در طراحی ایجاد می کند که معمار/معمار منظر باید با توجه به طراحی سازه و جزئیات معماری اطراف تجهیزات سازنده، و هماهنگی خدمات با مهندسین برق، مکانیک و عمران، آنها را پر کند. این می تواند باعث خزش غیرمنتظره دامنه شود. معمار همچنان باید جزئیات سرریزها و عناصر سازه ای و همچنین روش های ضد آب را هماهنگ کند.

درگیر کردن یک پیمانکار طراحی/ساخت، بیشتر مسئولیت طراحی و کیفیت را به عهده پیمانکار می‌گذارد و ممکن است نیاز به هماهنگی قابل توجهی از جانب معمار و پیمانکار عمومی برای سازماندهی خدمات به آبنما داشته باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که سایر مشاوران فرعی زیر نظر معمار اصلی باشند و ارتباط مستقیمی با شرکت طراحی/ساخت نداشته باشند. کارفرما باید مطمئن شود که پیمانکار طراحی/ساخت می‌تواند نقشه‌های سازه‌ای مهندسی شده را در صورتی که بخشی از بسته سند ساخت و ساز نباشد، ارائه دهد.

تذکرات به پیمانکاران:

اطمینان حاصل کنید که توانایی ارائه خدمات طراحی را به عنوان بخشی از کار خود دارید و اگر ندارید، مطمئن شوید که هزینه های کمک گرفتن از مشاور، سازنده یا تامین کننده برای کمک به طراحی را در نظر گرفته اید.

ممکن است مجبور شوید شرکت های مهندسی محلی را برای کمک به تکمیل طراحی، عمران برای اتصالات آب و فاضلاب، سازه برای طراحی بتن و احتمالا عایق رطوبتی و برق برای طراحی های منبع تغذیه مشارکت دهید.

یکی از نگرانی های ویژه، گزارش های ژئوتکنیکی برای مهندس سازه شما است - در دسترس مالک و نوع عایق رطوبتی سازه که باید با پوشش های مورد استفاده در فواره سازگار باشد.

با خیال راحت با اکسین آب تماس بگیرید تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مسیری که باید برای یک فواره موفق در پروژه خود طی کنید، کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

دندان های آسیاب برای جویدن غذا حیاتی هستند تا بتوانید به راحتی آن را قورت دهید و هضم کنید. به همین دلیل از دست دادن یکی از این دندان ها می تواند مشکل ساز باشد. ایمپلنت آسیاب می تواند جایگزین دندان آسیاب از دست رفته شود، اما آیا این گزینه برای شما مناسب است؟ در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مزایا و معایب کاشت آسیاب و جایگزین های آن را بسنجید.

بررسی اجمالی جراحی ایمپلنت

درک این نکته مهم است که جراحی ایمپلنت با گرفتن یک وسیله مصنوعی مانند پروتز متحرک متفاوت است. روش قرار دادن ایمپلنت در دهان بیمار شامل چندین مرحله است و از ابتدا تا پایان ماه ها طول می کشد. همانطور که کلینیک مایو توضیح می‌دهد، جراح دندان‌پزشک لثه را باز می‌کند تا استخوان فک نمایان شود و سپس یک ستون فلزی را در استخوان قرار می‌دهد. سپس چندین ماه طول می کشد تا استخوان با پست ادغام شود، در این مدت بیمار می تواند از پروتز جزئی برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده کند. هنگامی که پایه فلزی در فک محکم شد، دندانپزشک یک اباتمنت را روی آن ثابت می کند که نیاز به یک عمل جزئی دوم دارد. تقریباً دو هفته بعد، دندانپزشک یک دندان مصنوعی را روی اباتمنت ثابت می کند تا عمل ایمپلنت کامل شود.

مزایا و خطرات ایمپلنت آسیاب

اگرچه جراحی ایمپلنت زمان بر است و ممکن است برای دوره های کوتاه مدت ناراحت کننده باشد، این نوع جایگزینی دندان می تواند به ویژه برای بیمارانی که دندان آسیاب از دست داده اند مفید باشد. بنیاد سلامت دندان‌ها بیان می‌کند که ما در مجموع دوازده دندان آسیاب داریم، سه عدد در هر طرف فک بالا و پایین. دندان‌های آسیاب نزدیک به جلوی دهان، دندان‌های آسیاب اول نامیده می‌شوند، دندان‌های آسیاب دوم پشت آن‌ها قرار می‌گیرند، و آسیاب سوم (همچنین به عنوان دندان عقل شناخته می‌شوند) آخرین دندان‌های پشت دهان هستند، اگرچه همیشه رویش نمی‌کنند.

هنگام بررسی مزایا و معایب کاشت دندان آسیاب، مهم است که در نظر بگیرید که کدام یک از این سه دندان آسیاب نیاز به تعویض دارد. یک مطالعه منتشر شده در مجموعه آموزش مداوم در دندانپزشکی نشان داد که آسیابهای اول مسئول 90 درصد جویدن هستند. بنابراین، اگر دندان آسیاب دوم را از دست داده اید اما تمام دندان های آسیاب اول شما باقی مانده اند، تصمیم برای جایگزینی دندان از دست رفته با ایمپلنت ممکن است بیشتر به راحتی روانی مرتبط باشد تا نیاز عملکردی. اگر دندان آسیاب اول را از دست داده اید و این روی توانایی شما برای جویدن موثر تاثیر می گذارد، جایگزینی دندان ممکن است گزینه معقولی باشد.

مانند هر روش جراحی، ایمپلنت آسیاب نیز خطراتی دارد. مطالعه ای که در مجله دندانپزشکی بالینی و تجربی منتشر شد نشان داد که عوارض ایمپلنت های آسیاب شامل ترک خوردگی روکش ها، شل شدن پست های فلزی و پری ایمپلنتیت است که التهاب بافت لثه و استخوان اطراف است.

جایگزین های ایمپلنت

ایمپلنت دندان تنها یک راه حل ممکن برای دندان آسیاب از دست رفته است. طبق گفته آکادمی ایمپلنت دندانپزشکی آمریکا، جایگزین های ایمپلنت شامل بریج و پروتز جزئی متحرک است. تفاوت عمده بین این گزینه ها این است که ایمپلنت دندان در استخوان فک ثابت می شود، در حالی که یک بریج یا یک پروتز جزئی بالای لثه و به دندان های مجاور متصل می شود.

یکی از مزیت های ایمپلنت این است که در لثه گیر می کند، بنابراین مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسد. همچنین قرار دادن ایمپلنت در دهان هیچ تاثیری بر روی دندان های مجاور ندارد. هنگام نصب بریج، دندانپزشک باید دندان‌ها را در هر طرف ساییده کند تا آنها را برای روکش‌هایی که از دندان مصنوعی مرکزی حمایت می‌کنند، آماده کند. علاوه بر این، زمانی که دندان از دست رفته با ایمپلنت دندان جایگزین نشود، استخوان فک به احتمال زیاد ضعیف شده و ساختار خود را از دست می دهد.

هزینه دندان جایگزین شما

جدا از مزایا و خطرات، هزینه ایمپلنت آسیاب عامل مهمی در انتخاب جایگزین است. انجمن جراحان دهان و فک و صورت آمریکا اشاره می کند که پل ها و پروتزهای پارسیل هزینه های اولیه کمتری نسبت به ایمپلنت های دندانی دارند، اما هزینه های مداوم این جایگزین های ایمپلنت می تواند در طول زمان افزایش یابد.

از مشورت با دندانپزشک خود دریغ نکنید و در مورد همه گزینه های جایگزینی دندان آسیاب در دسترس شما صحبت کنید، زیرا جراحی مورد نیاز چیزی نیست که به راحتی انجام شود. زمان پیشبرد درمان زمانی است که مطمئن باشید تصمیم درستی گرفته اید.



:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

کسب و کارهای بیشتری می آموزند که موفقیت در بازار امروز به دیده شدن آنلاین آنها بستگی دارد. در نتیجه، برای وب‌سایت‌ها سخت‌تر می‌شود که جایگاهی را برای خود در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو ایجاد کنند.

با توجه به انفجار رسانه های اجتماعی و چشم انداز جستجو در حال تکامل، اگر می خواهید بک لینک های بیشتری به دست آورید، اعتبار دامنه خود را تقویت کنید و رشد ارگانیک را به طور چشمگیری افزایش دهید، بهینه سازی تاکتیک های سئو داخلی و خارج از صفحه ضروری است.

در این پست، یاد خواهید گرفت که سئو داخلی و خارجی در مورد چیست، و همچنین بهترین روش هایی را که می توانید برای افزایش موفقیت تلاش های بازاریابی دیجیتال خود و جلوتر زدن از رقبای خود به کار ببرید، خواهید آموخت.

سئوی داخلی چیست؟

به اطلاعات پروفایل های رسانه های اجتماعی خود فکر کنید - برای مثال توییتر. شما کنترل می کنید که چه چیزی وجود دارد، و می توانید بیوگرافی، هدر، عکس نمایه و توییت های خود را تغییر دهید تا به مردم نشان دهید که چه کسی هستید و چرا باید شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند. این سئو داخلی است.

به طور مشابه، اقداماتی که در صفحات وب خود انجام می دهید تا به آنها در رتبه بندی بهتر کمک کند، همان چیزی است که به عنوان سئوی داخلی از آن یاد می شود. آنها چیزهایی هستند که کاملاً تحت کنترل شما هستند و می توانید از آنها برای تأثیرگذاری بر نحوه مشاهده سایت شما توسط خزنده های موتورهای جستجو استفاده کنید.

سئو داخلی به همه چیز مربوط می شود، از کلمات کلیدی که استفاده می کنید، نحوه ساختار محتوا در صفحات خود و فناوری که برای ساختن سایت خود استفاده می کنید.اگر می خواهید بیشتر در مورد سئو داخلی بدونید، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://ranke1.com/what-is-on-page-seo/

نکته این است که به Google کمک کنید تا بفهمد صفحه شما در مورد چیست و آیا به اندازه کافی مرتبط و مفید است که به دلیل درخواست جستجوی کاربر نمایش داده شود.

بهینه سازی موثر سئوی درون صفحه شما می تواند به رتبه های بالاتر، بهبود تجربه کاربری، محتوای ارزشمندی که به خوانندگان کمک می کند، تبدیل شود. همه اینها ترافیک بیشتری را به سمت شما هدایت می کند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال یا صاحب سایت، وظیفه شما این است که مطمئن شوید وب سایت شما نه تنها قابل مشاهده است، بلکه معتبر و قابل اعتماد است. در اینجا برخی از مهم‌ترین و اثبات‌شده‌ترین تکنیک‌های سئو روی صفحه وجود دارد که می‌تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند:

محتوای عالی ایجاد کنید

نوشتن مقالات سئوی مورد علاقه کاربران و موتورهای جستجو فراتر از درج کلمات کلیدی یا تولید محتوا به دلخواه است.

اگر محتوای شما اطلاعات ارزشمندی را که برای خوانندگان مفید است به اشتراک نگذارد، تمام تلاش‌های دیگر سئو بیهوده خواهد بود. گوگل زحمت نمایش آن را در چند صفحه نتایج اول نمی دهد، بنابراین هیچ کس آن را پیدا نمی کند و از سایت شما بازدید نمی کند.

پست های وبلاگ شما باید به خوبی تحقیق شده و حداقل 1300 کلمه داشته باشد.

محتوای طولانی در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارد زیرا جزئیات بیشتر و در نتیجه درک بهتری از موضوع ارائه می دهد.

از نوشتن پرز خودداری کنید. از سرفصل ها و زیرعنوان های غنی از مزایای استفاده کنید تا محتوای خود را جذاب تر کنید و نرخ پرش را کاهش دهید.

پست‌های شما، و همچنین تصاویر، ویدئوها و تصاویری که در سایت خود استفاده می‌کنید، باید مرتباً به‌روزرسانی شوند، بنابراین تازه و مرتبط باقی می‌مانند. اگر آمار و محتوای صفحه شما برای ماه‌ها یا بدتر از آن سال‌ها بدون تغییر باقی مانده باشد، این برای رتبه‌بندی شما خوب نیست.

بهینه سازی کلمات کلیدی

استفاده از پر کردن کلمات کلیدی یک راه مطمئن برای جریمه شدن توسط موتورهای جستجو است که باعث کاهش رتبه شما می شود.

شما می خواهید از کلمات کلیدی که سعی در رتبه بندی آنها دارید با درج طبیعی آنها در سراسر صفحه خود استفاده کنید، بنابراین محتوای شما منطقی است. به این ترتیب، موتورهای جستجو می توانند تعیین کنند که سایت شما منبع اطلاعاتی مرتبط برای کلمات کلیدی انتخاب شده است و محتوای شما را در اختیار کاربرانی قرار می دهد که آن کلمات را جستجو می کنند.

برای کشف کلماتی که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. اگر به دنبال محتوا بر اساس پیشنهادات خود باشید، چه کلمات کلیدی را جستجو می کنید؟ هدف جستجو در پشت آن کلمات یا عبارات چه خواهد بود؟

هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی بلند و کوتاه مرتبط را تهیه کردید، یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید، سپس محتوای جدید بسازید یا موارد موجود را برای گنجاندن این کلمات کلیدی بهینه کنید.

برچسب های عنوان جذاب

عنوان، عنوان یا تگ <h1> شما یکی از مهم ترین عوامل سئو در صفحه است. این به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به صفحه شما می دهد. این چیزی است که کاربران در SERP خواهند دید، و اگر جذاب نباشد، انگیزه ای برای کلیک روی لینک شما و خواندن بقیه مطالب شما نخواهند داشت.

عناوین جذابی بنویسید که خوانندگان شما نتوانند در برابر آن مقاومت کنند. در حالت ایده‌آل، تگ تایتل شما باید شامل کلمه کلیدی اصلی شما باشد و سرنخی از موضوع یک صفحه ارائه دهد.

سعی کنید عنوان خود را 65 کاراکتر یا کمتر نگه دارید. از املا، علائم نگارشی مناسب استفاده کنید و از استفاده از عنوان یکسان برای صفحات مختلف خودداری کنید. گوگل از صفحاتی که برچسب های عنوان تکراری، بد نوشته شده یا گم شده دارند، قدردانی نمی کند. بنابراین اگر وب سایت شما مقصر هر یک از این موارد باشد، پتانسیل رتبه بندی شما آسیب خواهد دید.

توضیحات متا جذاب

به قطعه متنی که در زیر عنوان در پست های اجتماعی و زیر URL در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده می شود، توضیحات متا گفته می شود. مانند تگ عنوان شما، به بازدیدکنندگان بالقوه و موتورهای جستجو می گوید که یک صفحه درباره چیست.

شما باید توضیحات متا کاربر پسندی ایجاد کنید که حاوی کلمات کلیدی هدف شما باشد، محتوای خود را خلاصه کنید و توضیح دهید که خوانندگان چه چیزی از این پست به دست خواهند آورد.

هرچه توضیحات شما واضح تر باشد، شانس بیشتری برای کلیک کاربران بر روی لینک شما وجود دارد. و هرچه ترافیک بیشتری رانندگی کنید، اعتبار و رتبه دامنه شما بالاتر خواهد بود.

کوتاهی دوست شماست. اگر توضیحات متا شما خیلی طولانی باشد، گوگل آن را قطع می‌کند، بنابراین آن را کمتر از 160 کاراکتر نگه دارید و از صدایی کاربردی استفاده کنید.

بهینه سازی توضیحات متا بازدیدکنندگان را ترغیب به کلیک کردن می کند و خزیدن و فهرست بندی صحیح صفحه شما را برای موتورهای جستجو آسان می کند.

لینک های داخلی استراتژیک

برای اینکه بازدیدکنندگان را طولانی تر در سایت خود نگه دارید و تجربه ای دلپذیر از مرور را ارائه دهید، باید صفحات خود را به گونه ای پیوند دهید که به راحتی قابل دنبال کردن باشد. وقتی محتوای جدیدی ایجاد می کنید، به این فکر کنید که چگونه با محتوای موجود شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، می توانید به یک پست وبلاگ قدیمی در سایت خود پیوند دهید که موضوع مرتبط را به طور عمیق در یک پست جدید مورد بحث قرار می دهد.

این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت سایت شما را بخزند و بفهمند که چقدر معتبر و مفید است به عنوان منبعی برای جایگاه شما. همچنین به تبلیغ محتوای شما و افزایش ترافیک به صفحات مختلف کمک می کند.

عملکرد صفحه و دوستی

موتورهای جستجو مانند گوگل نسبت به وب سایت های واکنش گرا با تجربه کاربری عالی عمل می کنند و با رتبه های بالاتر به آنها پاداش می دهند.

سرعت و ماهیت سازگاری با موبایل سایت شما می‌تواند تلاش‌های بازاریابی شما را شکست دهد. مطالعات نشان می دهد که 60 درصد از جستجوهای وب در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و بسیاری از کاربران سایتی را که بیش از 3 ثانیه طول می کشد رها می کنند.

هر چه زمان بارگذاری سایت شما بیشتر باشد، بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری کسب و کار شما از دست خواهند داد. آنها با ناامیدی از صفحه شما خارج می شوند، و هنگامی که موتورهای جستجو این موضوع را دریافت کنند، رتبه شما نیز کاهش می یابد.

مطمئن شوید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و صرف نظر از مرورگر یا دستگاهی که در آن مشاهده می شود، به درستی رندر می شوند.

می‌توانید از GTMetrix و ابزار Google's Mobile-Friendly Test برای تعیین سرعت بارگیری سایت، واکنش‌پذیری آن و آنچه می‌توانید برای بهبود نتایج بهینه کنید، استفاده کنید.

سئو خارجی چیست؟

قبلاً اشاره کردم که چگونه حساب توییتر شما و اقداماتی که شما به تنهایی می توانید روی آن انجام دهید، نوعی سئوی درون صفحه است. از سوی دیگر، مواردی مانند بازتوییت‌ها، لایک‌ها، اشاره‌ها و نقل قول‌هایی که افراد روی پست‌های شما می‌گذارند خارج از کنترل شما هستند: خارج از صفحه.

آنها بر اساس نظر دیگران در مورد شما و نمایه شما هستند. هرچه تعامل بیشتری با پست های خود داشته باشید، نمایه شما محبوب تر، معتبرتر و قابل مشاهده تر می شود. اگر می خواهید بیشتر در مورد سئو خارجی بدونید، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://ranke1.com/what-is-off-page-seo/

سئوی خارج از صفحه نیز به همین صورت عمل می کند. آنها هک های SEO هستند که می توانند به وب سایت شما کمک کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، اما شامل اقداماتی نمی شود که مستقیماً روی سایت یا محتوای شما انجام می شود.

در عوض، از عوامل خارج از سایت شما استفاده می کند تا اهمیت، ارزش و اعتبار وب سایت شما را به موتورهای جستجو نشان دهد. این شامل همه چیز از ساخت لینک گرفته تا تقویت رسانه های اجتماعی و بررسی است.

نکات سئو خارج از صفحه

اگرچه عناصر سئو خارج از صفحه خارج از کنترل شما هستند، اما کارهایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا تأثیر مثبتی بر آن‌ها داشته باشید، آگاهی از برند را افزایش دهید، تعامل را افزایش دهید، فروش خود را افزایش دهید و نتایج بازاریابی بهتری را در سراسر جهان ایجاد کنید.

بک لینک های هوشمند

کیفیت و تعداد لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند، از جمله فاکتورهای پیشرو در سئو هستند که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرد. هر بک لینکی که دریافت می کنید یک رای اعتماد است که به موتورهای جستجو می گوید که دیگران محتوای شما را قابل اعتماد و مفید می دانند.

اگر می‌خواهید ترافیک را افزایش دهید، رتبه‌بندی خود را بالا ببرید و به سایت خود کمک کنید تا به عنوان یک مرجع در جایگاه شما شناخته شود، داشتن یک استراتژی ایجاد لینک قوی غیرقابل مذاکره است. سعی کنید هر هفته چند بک لینک با کیفیت بالا از وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالا دریافت کنید.

فقط دور هم ننشینید و منتظر باشید تا مردم به شما لینک دهند. با استفاده از پیوندهای شکسته یا قدیمی در یک موضوع خاص، به وب سایت های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و پیشنهاد کنید آن پیوندها را با محتوای جدیدتر و جامع تر خود جایگزین کنید.

با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و سایر وب سایت های موجود در حوزه خود برای ایجاد یک شبکه وابسته و پیوند به صفحات یکدیگر همکاری کنید. پست های مهمان را برای سایت های معتبر بنویسید و در محتوای اصلی یا بیوگرافی نویسنده به وب سایت خود پیوند دهید. بک لینک های رقبای خود را بررسی کنید، به سایت هایی که به آنها لینک داده اند دسترسی داشته باشید و وب سایت خود را معرفی کنید.

تقویت دامنه اعتبار

موتورهای جستجو میزان اعتبار و مرتبط بودن سایت شما را بر اساس چندین فاکتور اندازه گیری می کنند و در مقیاس 0 تا 100 به شما امتیاز می دهند. این امتیاز قدرت یا اعتبار دامنه شما را تعیین می کند.

برخی از عوامل در نظر گرفته شده عبارتند از:

  • میزان ترافیکی که وب سایت شما ایجاد می کند
  • سن نام دامنه شما (هر چه بزرگتر، بهتر)
  • تجربه بازدیدکنندگان در سایت شما
  • تعداد لینک های خراب در صفحات شما
  • تاریخچه نام دامنه شما
  • تعداد بک لینک ها و لینک های داخلی سایت شما
  • ارتباط محتوای شما

وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالاتر در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند، در حالی که آنهایی که در انتهای پایین تر قرار دارند در پایین ترین رتبه قرار می گیرند. برای جلوگیری از قرار گرفتن در دسته دوم، تجزیه و تحلیل SERP را در وب سایت خود انجام دهید تا ببینید در چه رتبه ای قرار می گیرید.

سپس مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و جذاب است. تجربه کاربری خود را بهبود بخشید. وب سایت خود را ریسپانسیو کنید. بک لینک های با کیفیت را جمع آوری کنید و سایر بهترین روش های SEO را برای به حداکثر رساندن قدرت دامنه خود و بالا رفتن در SERP ها پیاده سازی کنید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

حضور قوی در رسانه های اجتماعی راهی برای شما ایجاد می کند تا محتوای خود را توزیع کنید، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، نام تجاری را افزایش دهید، و در نهایت باعث افزایش دیده شدن، شهرت و اعتبار برند می شود. همه اینها بر سئوی شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، دریابید که مخاطبان هدف شما دوست دارند در چه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشند، سپس یک نمایه کامل ایجاد کنید و فعال شوید.

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید، مخاطب ایجاد کنید، محتوا را با شبکه خود به اشتراک بگذارید و با جامعه خود تعامل داشته باشید. گفتگوها را شروع کنید، با رهبران فکری و تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید تا به انتشار کلمه در مورد برند خود کمک کنید.

قرار دادن تبلیغات در رسانه های اجتماعی بخشی از استراتژی سئوی شما می تواند وب سایت شما را در عرض چند ماه از 0 به 100 برساند و نتیجه شما را بهبود بخشد.

از سئوی محلی استفاده کنید

کسب نظرات مثبت مشتریان در سایت‌هایی مانند Yelp، Facebook، Trustpilot و Google My Business می‌تواند برای سئوی محلی شما معجزه کند. سپس این امر به موتورهای جستجو نشان می دهد که کسب و کار شما در یک موقعیت خاص یا مکان خاص مرتبط است و شما مشتریان خود را درگیر نگه می دارید.

یکی دیگر از راه‌های تقویت سئوی محلی و افزایش اعتبار و رتبه‌بندی دامنه خود این است که مطمئن شوید نام تجاری و وب‌سایت شما در فهرست‌های اینترنتی مرتبط مانند Bing Places، Google My Business، Yelp، SuperPages، YP.com و غیره فهرست شده است.

نقل قول ها یا اشاره های کسب و کار خود را در فهرست های آنلاین دنبال کنید. مطمئن شوید که در دسته بندی مناسب فهرست شده است و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده دقیق است و حاوی نام شرکت، شماره تلفن، آدرس و URL وب سایت شما است.

ردیابی و بهینه سازی عملکرد سئوی خود را شروع کنید

الگوریتم‌های موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر و قدرتمندتر می‌شوند، بنابراین نمی‌توانید برای مدت طولانی تلاش کنید آنها را فریب دهید.

بهترین راه برای تضمین موفقیت سئو این است که هم فاکتورهای سئو درون صفحه و هم سئو خارج از صفحه خود را بهبود ببخشید.

دستیابی به رتبه های بالا و قدرت دامنه مستلزم جادو نیست. با ایجاد محتوای جذاب، آموزنده و مفید برای کاربران شروع می شود تا موتورهای جستجو آن را دوست داشته باشند و به آنها توصیه کنند.

در اصلاح استراتژی سئوی خود ثابت قدم باشید. عملکرد خود را ردیابی کنید تا مناطقی را که در آن گام بر می دارید ببینید و مواردی که کار نمی کنند را اصلاح کنید تا بتوانید آن نقطه مطلوب را در بالای صفحات نتیجه کسب کنید.

منابع:

https://ranke1.com/

https://nightwatch.io/



:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

ایجاد یک آژانس سئو یا بازاریابی موفق به شدت به مقیاس بندی بستگی دارد.

در واقع، این نام بازی است. برای رشد، باید به اضافه کردن حساب‌های جدید ادامه دهید.

اگر شما هم مانند اکثر صاحبان آژانس های سئو هستید، شرط می بندم که دوست دارید در سئو، الگوریتم ها، ساخت لینک، استراتژی محتوا و همه اجزای فنی و خلاقانه سئو کار کنید.

اما من همچنین شرط می بندم که شما عاشق فروش نیستید.

مطمئناً شما عاشق فروش واقعی (اسم) هستید، اما دوست ندارید بفروشید (فعل).

ممکن است احساس ناخوشایندی، ناراحتی و ناامیدی داشته باشد.

با این حال، یک عنصر ضروری برای رشد است.

بنابراین، در این مقاله، من قصد دارم چندین نکته مورد علاقه خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر سئو با استفاده از استراتژی‌های ترافیک ارگانیک (یا حداقل نیمه ارگانیک) که نیازی به تماس سرد یا ارائه افراد تصادفی ندارند، با شما به اشتراک بگذارم.

استراتژی های منحصر به فرد (و موثر) برای به دست آوردن مشتریان بیشتر SEO

قبل از اینکه تمرکز خود را بر جذب مشتریان بیشتر معطوف کنید، از شما می‌خواهم مکث کنید و در نظر بگیرید که برای دستیابی به اهدافتان به چه تعداد مشتری می‌خواهید یا نیاز دارید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که درآمد هدف خود را از نگهدارنده های مشتری تنظیم کنید و به عقب کار کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید هدف شما 30000 دلار در ماه درآمد است.

اگر برای یک نگهدارنده معمولی مشتری 1000 دلار شارژ می کنید، به این معنی است که به 30 مشتری در ماه نیاز دارید. و اگر در حال حاضر 20 مشتری دارید، به این معنی است که باید 10 مشتری دیگر اضافه کنید.

با دانستن اینکه به 10 مشتری جدید نیاز دارید، می توانید یک هدف زمانی تعیین کنید. شاید پنج ماهشه؟ این بدان معناست که شما باید برای پنج ماه آینده هر ماه دو مشتری جدید اضافه کنید.

در واقع، این احتمالاً هدف محکمی است که باید به طور نامحدود داشته باشید (اگر هدف حفظ یک لیست ثابت از 30 مشتری باشد). به هر حال، احتمالاً هر ماه بین یک تا دو مشتری از دست می‌دهید، زیرا حساب‌ها به هم می‌ریزند.

بنابراین این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانید هر ماه دو مشتری جدید اضافه کنید؟ (یا شاید این عدد برای آژانس شما تهاجمی‌تر باشد. اگر می‌خواهید یک آژانس بزرگ را افزایش دهید، می‌تواند پنج، 10 یا حتی 15 مشتری جدید باشد.)

در هر صورت، شما به یک جعبه ابزار متنوع نیاز دارید که بتوانید بدون وابستگی به تبلیغات پولی و تماس سرد، برای یافتن مشتریان جدید به آن دسترسی داشته باشید.

آنچه در زیر می آید چند تکنیک بسیار مؤثر است که معمولاً یک ROI کاملاً سالم ایجاد می کند.

ممیزی رایگان سئو را ارائه دهید

ارائه ممیزی رایگان SEO توضیحات طولانی

ارائه خدمات ممیزی سئو به صورت رایگان یک تاکتیک بسیار ساده و موثر است که می تواند برای شناسایی همزمان نیازهای مشتری و به نمایش گذاشتن مهارت های شما به روشی کم خطر استفاده شود.

با فرض اینکه فرآیندی برای ممیزی سایت یک شرکت دارید، نباید بیش از 20 دقیقه طول بکشد تا یک تجزیه و تحلیل نسبتاً عمیق با نمودارها و نمودارهای پر زرق و برق در مورد مواردی مانند رتبه بندی SERP، کلمات کلیدی، اعتبار دامنه، بک لینک ها و خطاها

در حالت ایده‌آل، می‌توانید با شما موافقت کند که برای یک مشاوره 30 دقیقه‌ای با شما ملاقات کند و در آنجا نتایج را بررسی کرده و نظراتی در مورد نتایج حسابرسی ارائه دهید. این همچنین به شما فرصتی می‌دهد تا یک رابطه ایجاد کنید و به طور بالقوه مشتری را در خدمات سئوی مداوم بفروشید تا به بخش‌های مشکلی که در ممیزی آشکار شده‌اند رسیدگی کنید.

در واقع، 90 درصد از افرادی که شما را با پیشنهاد ممیزی رایگان سئوی شما جذب می کنند، مشتری نمی شوند.

با این حال، این 10 درصد واقعاً می تواند ارزش وقت شما را داشته باشد. اگر بتوانید 10 ممیزی در ماه انجام دهید (تقریباً دو تا سه بار در هفته)، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل یک مشتری جدید در ماه اضافه کنید.

رویدادهای بازاریابی محلی رایگان برگزار کنید

در عصر رویدادهای آنلاین، شما واقعاً می توانید با میزبانی یک رویداد حضوری محلی متمایز شوید.

این کاری نیست که شما قرار است هر هفته (یا حتی هر ماه) انجام دهید، اما ممکن است هر سال یک یا دو رویداد محلی رایگان را میزبانی کنید.

کلید این رویدادها این است که آنها را بیشتر از SEO معرفی کنید. (هیچ صاحب کسب و کاری نمی خواهد در یک رویداد SEO شرکت کند.)

در عوض، آن را در مورد چیزی گسترده تر و جذاب تر بسازید - مانند بازاریابی، نام تجاری، یا تولید سرنخ. از چند سخنران دیگر یا کارآفرینان محلی که رقبای مستقیم نیستند دعوت کنید و میزبان یک رویداد نیم روزه باشید که در آن صاحبان مشاغل می توانند شرکت کنند، سؤال بپرسند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

با لینکدین مشتریان سئو را بدست آورید

لینکدین زمینه مناسبی را برای آژانس های سئو و صاحبان مشاغل فراهم می کند. با این حال تعداد بسیار کمی از آن به طور موثر استفاده می کنند.

مشکل این است که اکثر مردم به جای یک ابزار فروش/برندینگ، با پروفایل لینکدین خود مانند یک رزومه رفتار می کنند.

تمرکز بر روی «صفحه شرکت» لینکدین خود را متوقف کنید - که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد - و شروع به تمرکز روی پروفایل شخصی خود کنید. (افراد با مردم ارتباط برقرار می کنند - نه مشاغل.)

چهار حوزه اصلی در نمایه شما وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید:

عنوان

اکثر مردم به سادگی عنوان شغلی خود را در اینجا قرار می دهند (مانند "صاحب آژانس سئوی من." اما در اینجا یک نکته حرفه ای وجود دارد: از این فضا برای نمایش پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) استفاده کنید. به عنوان مثال: "من به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کنم ترافیک وب سایت را افزایش دهند. 25 درصد با استفاده از چک لیست 29 نقطه ای سئو من.

در باره

از بخش درباره خود برای بیان زندگینامه خود استفاده نکنید. (حقیقت این است که مردم در حال حاضر به داستان شما اهمیتی نمی دهند - آنها به این اهمیت می دهند که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.) از این بخش برای ارتباط با نحوه کمک به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. با ترسیم تصویری از نوع مشتریانی که به شما مراجعه می کنند (از جمله دردی که تجربه می کنند و خواسته هایی که دارند) شروع کنید. سپس روی مزایایی که آنها پس از کار با شما از آن بهره مند می شوند تمرکز کنید. این یک روایت دگرگون کننده در ذهن مشتری ایجاد می کند.

بنر

می توانید بنر خود را به عنوان بیلبورد شخصی خود در نظر بگیرید. باید عنوان/USP شما را تکمیل کند. این یک مکان عالی برای گنجاندن آرم مشتریان قبلی، یک تماس برای اقدام، یا حتی یک کد QR در یک وبینار یا فشرده کردن صفحه با آهنربای اصلی است.

عکس پروفایل

وقت آن است که عکس شما را در مراسم عروسی بهترین دوستتان که لباس پوشیده و بوتونیه پوشیده اید کنار بگذارید. (می دانید... همان جایی که همسرتان را بیرون آورده اید، اما نیمی از بازوی او هنوز روی شانه های شما آویزان است.) 100 دلار خرج کنید و یک هد شات حرفه ای بگیرید.

اکنون، این بدان معنا نیست که دیگر جنبه‌های نمایه شما اهمیتی ندارد. برای مثال، می‌خواهید بخش‌های «تجربه» و «مهارت‌ها» را پر کنید. اما واقعیت این است که USP، درباره، بنر و تصویر نمایه شما 95 درصد توجه را به خود جلب می کند.

هنگامی که نمایه شما کامل شد، زمان آن است که با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. می‌توانید از Sales Navigator برای کمک به پیدا کردن افراد مناسب استفاده کنید. از آنجا، موضوع ایجاد روابط، ارسال پیام و فروش خود به عنوان متخصص سئو در شبکه آنهاست.

20 دلار در روز در لیست ساختمان خرج کنید

پول شما در لیست ایمیل شما است. می‌دانم که رسانه‌های اجتماعی بسیار جذاب‌تر هستند – و مطمئناً جایگاه خود را در استراتژی تولید سرنخ دارند – اما هیچ چیز بهتر از ایمیل نیست. وقتی یک لیست ایمیل دارید، کنترل کامل را در دست دارید. این به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید بر روی مشتریان بالقوه چکه کنید.

لیست ایمیل ندارید؟ ASAP شروع کنید.

نیازی نیست هر روز 1000 نفر را به لیست خود اضافه کنید.

هدف این است که در طول زمان به طور مداوم سرنخ های جدید را به لیست خود اضافه کنید.

در نهایت، در عرض 12 تا 18 ماه به دنبال آن خواهید بود و یک لیست بزرگ و کامل خواهید داشت که هر زمان که نیاز به جذب چند مشتری جدید داشتید، می توانید از آن استفاده کنید.

بدیهی است که می توانید بودجه ای را تعیین کنید که برای شما مناسب باشد، اما من توصیه می کنم روزانه 20 دلار برای تبلیغات پولی که منجر به یک صفحه فشرده با آهنربای سرب قانع کننده می شود، خرج کنید.

با 20 دلار در روز، شما در مورد سرمایه گذاری 600 دلار در ماه صحبت می کنید. شاید خیلی به نظر برسد.

اما اگر 100 تا 300 سرنخ در ماه برای شما جمع آوری کند، معامله بسیار خوبی است.

همانطور که لیست خود را می سازید، روی ارسال ۲ تا ۳ ایمیل در هفته تمرکز کنید. این ایمیل ها باید ارزش اضافه کنند. یک تکنیک جدید را آموزش دهید، تشویق کنید یا چیزی را تقدیم کنید. سپس هرازگاهی – شاید هر 10 ایمیل یک بار – می‌توانید برای یک ممیزی رایگان سئو یا جلسه استراتژی 20 دقیقه‌ای، یک پیشنهاد ساده ایجاد کنید.

کتاب خودت را بنویس

شرح طولانی کتاب خود را بنویسید

چی، من…کتاب بنویسم؟

بله تو!

نوشتن کتاب یکی از بزرگترین حرکت های قدرتی است که می توانید انجام دهید.

علیرغم اینکه این روزها انتشار کتاب خود واقعاً چقدر آسان است، عموم مردم (و مخاطبان شما) هنوز آن را به عنوان یک برچسب بسیار محترم می دانند.

نوشتن یک کتاب اساساً مانند ایجاد کارت ویزیت معتبر خود است.

لزوماً برای تبدیل شدن به یک نویسنده پرفروش کتاب نمی نویسید.

شما این کار را انجام می دهید تا خود را به عنوان یک چهره معتبر در حوزه سئو و بازاریابی تثبیت کنید.

آیا زمان یا مهارت لازم برای نوشتن کتاب را ندارید؟

شما همیشه می توانید یک روح نویس استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

و با ابزارهای طراحی DIY و پلتفرم های خودنشر مانند آمازون، زنده کردن کتاب شما آسان تر از همیشه است.

روی OPA ضربه بزنید

خوب، این یکی از هک های مورد علاقه من برای گسترش شبکه شما و دستیابی به مشتریان احتمالی است که در غیر این صورت هرگز نمی توانستید در مقابل آنها قرار بگیرید.

OPA مخفف مخاطبان دیگران است.

هدف شراکت با افرادی است که قبلاً مخاطبینی دارند که شامل افرادی می شود که در بین مخاطبان هدف شما نیز هستند. (به عنوان مثال، یک مربی فروش که صاحبان مشاغل را در مورد استراتژی‌ها و اسکریپت‌های مختلف فروش آموزش می‌دهد. مخاطبان آن‌ها با شما یکی هستند، اما مستقیماً با شما رقابت نمی‌کنند.)

ساده ترین راه برای استفاده از OPA از طریق وبلاگ نویسی مهمان و/یا مهمان بودن در پادکست است.

هر دوی این گزینه ها به شما در معرض دید قرار می دهند (و معمولاً چند بک لینک). اگر هیچ چیز دیگری نباشد، به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهید تا در نهایت بتوانید مشتریان بیشتری را از لیست خود استخراج کنید.

شبکه ارجاع خود را ایجاد کنید

اگر بتوانید یک جریان ثابت از ارجاعات ایجاد کنید، هرگز در زندگی خود مجبور به فروش مجدد نخواهید بود. این به این دلیل است که اکثر ارجاع‌ها از قبل واجد شرایط و با مقدار مشخصی از اعتماد داخلی هستند.

یک میلیون و یک تاکتیک ارجاع وجود دارد، اما با خیال راحت خلاق باشید. به عنوان مثال، اخیراً در مورد یک مشاور املاک شنیدم که در شهر خود یک بوربن راه اندازی کرده است. آن مرد علاقه زیادی به بوربن داشت، اما او همچنین می‌دانست که یک خبره معمولی بوربن کسی است که کمی پول دارد و صاحب خانه است. بنابراین او از آن باشگاه برای ایجاد یک شبکه ارجاع استفاده می کند.

نکته اینجاست: مردی که باشگاه بوربن را راه‌اندازی کرد هرگز مستقیماً زمین بازی نمی‌کند. به طور طبیعی، در جلسات در مورد کارهایی که او انجام می دهد صحبت هایی مطرح می شود و او فرصتی پیدا می کند تا جزئیات کمی در مورد بازار املاک، معاملاتی که روی آنها کار می کند و غیره را از دست بدهد. با گذشت زمان، باشگاه به نزدیک به 75 عضو ثابت افزایش یافته است. و هر یک از این افراد عادی صدها نفر دیگر را می شناسند. او فوراً خود را به عنوان یک عامل املاک و مستغلات قابل ارجاع بدون هیچ گونه فروش معرفی کرد.

چرا نتوانستید کاری مشابه انجام دهید؟ لازم نیست که بوربون باشد. این می تواند یک سرگرمی باشد که از آن لذت می برید، یک گروه داوطلب یا حتی یک باشگاه دویدن یا دوچرخه سواری. چیزی سرگرم کننده پیدا کنید و آن را به یک شبکه ارجاع ارگانیک تبدیل کنید.

یک سخنران عمومی شوید

در نهایت، آیا تا به حال به انجام سخنرانی در جمع فکر کرده اید؟ می دانم که ترسناک و ترسناک به نظر می رسد، اما این یکی از بهترین استراتژی های یک به چند برای ایجاد سریع اعتماد با مشتریان بالقوه از قبل است.

هر ساله هزاران رویداد بازاریابی و تجاری در سراسر کشور برگزار می شود. بسیاری از آنها به شدت به دنبال سخنران هستند. به دنبال این مراحل باشید و از آنها برای ایجاد شهرت و ایجاد مشتریان جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید.

به برنامه نمایندگی نمایندگی سئوی White Label ما بپیوندید

مزایای برون سپاری توضیحات طولانی SEO مشتری شما

اگر از این تکنیک‌ها پیروی کنید، ممکن است در نهایت به نقطه‌ای برسید که مشتریان بیشتری را بیش از توان خود جذب کنید.

و در حالی که این مشکل خوبی است، اما می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به هر حال، زمانی فرا می رسد که شما زمان یا منابع کافی برای خدمت به این مشتریان ندارید.

اما تو چی کار می کنی؟ خاموش کردن استراتژی‌های جستجو و جذب مشتری هوشمندانه به نظر نمی‌رسد. (چرا درآمد را رد می کنید؟)

یکی از پاسخ ها این است که به برنامه شریک نمایندگی نمایندگی فروش سئوی برچسب سفید ما بپیوندید. با استفاده از این برنامه، شما به سادگی به ما اجازه می دهید تا مشتریان خود را در حین مدیریت کسب و کار خود مدیریت کنیم.

با فروش مجدد خدمات سئوی خود، ما به شما پشتیبانی عملیاتی و پشتیبان از کمپین های سئوی مشتری شما می دهیم. شما همچنان به عنوان نقطه تماس اصلی برای هر مشتری خدمت می کنید (که به شما امکان می دهد رابطه را ایجاد کنید)، در حالی که ما تمام کارهای سنگین را در پس زمینه انجام می دهیم.

با کار با برنامه فروش سئوی ما، می توانید فوراً ظرفیت و مقیاس خود را بسیار سریعتر از آنچه فکر می کردید افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()