نوشته شده توسط : میثم اکبری

حمام یکی از آرامش بخش ترین فضاهای خانه است. آنها فرصت بسیار مورد نیاز را برای استراحت و لذت بردن از یک حمام آرامش بخش می دهند. روشویی یکی از موارد مورد نیاز و به راحتی در حمام است.
هیچ حمامی بدون یک دستشویی کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی کامل نیست. این مکمل طراحی و رویکرد موضوعی سایر دکوراسیون و یراق آلات حمام است و حمام را به فضایی دلپذیر تبدیل می کند. اگرچه سینک ظرفشویی جنبه کوچکی از خانه است، اما انتخاب نامناسب یکی از آنها می تواند فضای کلی را مختل کند. این روزها به معنای واقعی کلمه صدها نوع مختلف از گزینه های دستشویی وجود دارد که انتخاب یکی را بسیار دشوارتر می کند. همه چیز به این بستگی دارد که در کجا قرار داده شود و چه کاربردی دارد، و همچنین به نوع افرادی که از سینک استفاده می کنند و مهمتر از همه، به دنبال چه چیزی هستید.
با این حال، ساده لوحانه است که باور کنیم انتخاب نوع مناسب روشویی مستلزم دانش و مهارت است. در حقیقت، اگر اصول اولیه را به خاطر بیاورید، یک فرآیند ساده است. در اینجا برخی از جدید ترین مدل های روشویی موجود است:
سینک ظرفشویی کانتری
حوضچه های رومیزی که به عنوان حوض ظرف یا کاسه نشستن یا حوضچه های خود حاشیه شناخته می شوند، یک انتخاب محبوب برای طراحی های مدرن یا مینیمال حمام هستند. اغلب در بالای میز کار یا قفسه نصب می شود و با یک شیر آب حوضه بلند یا شیر حوضه دیواری همراه است. طرح‌های حوض‌های رومیزی در طیف گسترده‌ای از اشکال، اندازه‌ها، پرداخت‌ها و طرح‌های دیدنی در دسترس هستند، زیرا برای هدف خاصی مانند حفظ فضا یا قرار دادن در یک گوشه ساخته نشده‌اند. صاحبان خانه معمولاً آنها را انتخاب می کنند زیرا خود حاشیه دار هستند و نصب آنها ساده است. کانترها یکی دیگر از گزینه های محبوب برای حمام های لوکس هستند. در نتیجه، هنگام انتخاب دستشویی برای حمام های لوکس در هتل ها، اسپا یا استراحتگاه ها گزینه ایده آلی هستند.
روشویی کامل
پایه، پایه لگن شستشو است. دستشویی های پایه دار را می توان به صورت تکی یا مجموعه ای که شامل یک حوض و پایه جداشدنی است در دسترس قرار داد. صاحبان خانه هایی که حوضچه های طراحی شده را دوست دارند ممکن است نسخه ای را که شامل سینک و پایه است به عنوان یک واحد انتخاب کنند. این سبک دارای مضامین و مفاهیم جذاب و معاصر است. دستشویی های پایه اغلب محبوب ترین انتخاب برای اتاق های پودر و حمام مهمان با فضای محدود هستند. به دلیل براق بودن مشخصه آنها، آنها می توانند ظاهر یک منطقه بزرگتر را فراهم کنند، بنابراین جذابیت کاربر را افزایش می دهند.
روشویی نیم پایه
حوض های نیم پایه یکی دیگر از سبک های محبوب حوض است که با پایه ای به دیوار وصل می شود تا لوله کشی را پنهان کند. این حوضچه ها، مانند یک توالت دیواری، حس فضای بیشتری را ایجاد می کنند و برای حمام های جمع و جور ایده آل هستند. این حوضچه‌ها با حذف طرح سنتی پایه‌ها و ایجاد فضای اضافی در زیر آن باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که از قسمت زیرین برای ذخیره‌سازی یا صرفاً شفاف نگه داشتن فضای بیشتر استفاده کنید. دستشویی های دیواری نیمه پایه برای ارائه کارآمدترین قابلیت استفاده در نظر گرفته شده اند.
روشویی دیواری:
هنگام طراحی یک حمام جدید، حوض های دیواری یک راه فوق العاده برای صرفه جویی در فضا هستند. از آنجایی که آنها کف را لمس نمی کنند، فضای بیشتری را در حمام شما ایجاد می کنند و به شلوغی کمتر آن کمک می کنند. یک تله بطری کرومی یا یک نیم پایه سرامیکی سفید منطبق معمولاً همراه با حوضچه های دیواری قرار می گیرد. محبوبیت دومی افزایش یافته است زیرا تمیز کردن آن آسان تر از یک تله بطری کرومی صیقلی است و در عین حال ظاهری زیبا به دیوار می دهد.
روشویی گوشه ای
حوض گوشه، همانطور که از نام آن پیداست، به گونه ای طراحی شده است که تقریباً در هر فضایی در گوشه ای با زاویه راست قرار می گیرد. آنها برای رختکن یا حمام های کوچک مناسب هستند، زمانی که تنها فضای قابل دسترس در گوشه اتاق است. حوض گوشه ای که به دو صورت دیواری و زمینی موجود است، گزینه ای کاربردی و مقرون به صرفه برای فضای شماست. در حمام، گوشه ها به ندرت استفاده می شوند، بنابراین این یک راه عالی برای حفظ فضا است.
روشویی زیر سوار
یک حوضچه زیر پایه در زیر میز شما قرار دارد، جایی که لبه پیشخوان به طور کلی لبه بدنه سینک را می پوشاند. سینک‌هایی که در ساختار پیشخوان سوراخ می‌شوند، نسبت به سینک‌هایی که می‌توانند در شکاف قرار گیرند، نصب پیچیده‌تری دارند. این دستشویی ها محبوب ترین انتخاب برای آن دسته از صاحبان خانه هایی هستند که دستشویی های مدرن و آسان برای تمیز کردن را ترجیح می دهند. این واقعیت که آنها رینگ هایی برای جمع آوری زباله ندارند به سادگی تمیز کردن آنها کمک می کند.
روشویی نبشی
درک خواسته ها و نیازهای کاربر اولین قدم در انتخاب نوع مناسب سینک است و ما در AGL می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. با در نظر گرفتن یک هدف واضح، می توانید به راحتی سینک ظرفشویی مناسبی را انتخاب کنید که نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه به جذابیت بصری حمام شما نیز می افزاید.

منبع: https://teletype.in/@leylasamani1/vN-fka2HvD6



:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

باغبانی ارگانیک آنقدرها هم که برخی فکر می کنند آسان نیست! چیزهای بیشتری جز آبیاری چند دانه یا کندن اطراف در خاک وجود دارد. این واقعا یک شکل هنری است. این به تکنیک ها و محصولات زیادی نیاز دارد که برای دستیابی به یک باغ ارگانیک عالی به یک انگشت شست سبز و همچنین کار سخت نیاز دارد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مورد خودتان وجود دارد:
نکته ای برای جلوگیری از جمع شدن کثیفی زیر ناخن ها هنگام کار در باغ، قبل از شروع کار از یک تکه صابون استفاده کنید. ناخن‌هایتان را روی یک تکه صابون بکشید و زیر ناخن‌هایتان را ببندید تا کثیفی زیر آنها جمع نشود. وقتی کارتان در باغ تمام شد، فقط از یک برس برای خراش دادن صابون از زیر آنها استفاده کنید و ناخن‌هایتان همچنان درخشان خواهند بود.

دسته ابزارهایی را که در دست دارید به خط کش تبدیل کنید تا در باغ خود اندازه گیری کنید. می توانید از ابزارهای بزرگتر مانند چنگک به عنوان چوب اندازه گیری استفاده کنید. دسته ابزارهای گفته شده را در جایی که صاف است و مزاحمتی مانند سنگریزه وجود ندارد روی زمین قرار دهید و یک نوار اندازه گیری را از یک طرف آن بکشید. با توجه دقیق به اندازه‌گیری‌ها، از یک نشانگر سیاه استفاده کنید تا هر فاصله در امتداد سمت دسته به‌طور واضح قابل مشاهده باشد. وقتی در حال باغبانی هستید، همیشه یک خط کش در کنار خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: انواع روشویی


آیا خاک شما با هزینه ای اندک توسط آزمایشگاه آنالیز شده است تا بدانید چه مواد مغذی را باید اضافه کنید؟ بسیاری از بخش‌های کشاورزی کالج یا بخش‌های تعاونی این خدمات را تنها با چند دلار ارائه می‌کنند. پس از دریافت گزارش، به یک شرکت تامین کننده مزرعه بروید و آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید.
قبل از کاشت هر چیزی، تا جایی که ممکن است منطقه ای را که قصد دارید گل یا هر گیاه ظریف دیگری داشته باشید را تمیز کنید. اگر فکر می کنید لازم است تمام علف های هرز و علف ها را بردارید. گل‌های شما در حین رشد نباید هیچ رقیبی برای مواد مغذی مورد نیاز خود داشته باشند.
هنگامی که نیاز به کنترل رشد علف های هرز دارید، علف کش خود را با دقت انتخاب کنید و همیشه دستورالعمل ها را دنبال کنید. بسیاری از علف کش ها دارای مواد شیمیایی هستند که در صورت عدم استفاده صحیح برای افراد مضر هستند. آنها به ویژه برای کودکان خردسال مضر هستند اگر کودکان در اطراف منطقه ای بازی کنند که اخیراً تحت درمان قرار گرفته است.
وقتی شکوفه های تابستانی شما شکوفا شد و از بین رفت، به یاد داشته باشید که گل ها را از بین ببرید. به این معنی است که سر گل را نیشگون بگیرید. این باعث می شود گل های جدید در سال آینده طولانی تر شکوفا شوند و همچنین گیاه را تقویت می کند. از آنجایی که سر گل ها بذر دارند، می توانید سر گل هایی را که نیشگون گرفته اید را برای کاشت در زمان دیگری ذخیره کنید.
با یک سبد آویز یک جلوه بصری منحصر به فرد ایجاد کنید. یک سبد آویزان پر از گل های بهاری یا تابستانی می تواند یک دیوار لخت یا یک حیاط دلگیر پشتی را درخشان کند. یک سبد آویز سنتی از سیم ساخته شده و با خزه پوشیده شده است. خزه برای حفظ رطوبت مفید است. نه تنها با کاشت در خود سبد، بلکه با قرار دادن گیاهان آویزان در شکاف های مش سیمی، می توانید نمایشی تماشایی ایجاد کنید. مش و خزه اطراف آن تضمین می کند که گیاهان ایمن بمانند.
حتماً یک تکه گوجه فرنگی را بیش از هر پنج تا هفت روز یک بار آبیاری نکنید. با این حال، هنگامی که آب را انجام می دهید، حتماً زمین را کاملاً خیس کنید. گوجه فرنگی اگر خاک عمیقا خیس باشد بهترین عملکرد را دارد، بر خلاف بسیاری از گیاهان که بیشتر مه پاش را ترجیح می دهند. همچنین، حتما به زمین آبیاری کنید نه گیاهان.
اگر بوته‌های گوجه‌فرنگی شما شاخه‌های بلندی دارند که گل نمی‌دهند یا میوه نمی‌دهند، به سراغ آن‌ها بروید و آن‌ها را نیشگون بگیرید. این به گیاه آسیب نمی رساند، اما در واقع کمک خواهد کرد. هرس شاخه هایی که میوه نمی دهند، به گیاه اجازه می دهد تا انرژی و مواد مغذی خود را روی تولید میوه های بزرگتر و خوش طعم تر متمرکز کند.
درختچه های برگریز باید از عناصر محافظت شوند. هوای سرد به طور قابل توجهی روی این گیاهان تأثیر می گذارد، به خصوص اگر در گلدان باشند. این عصاها را در بالا ببندید و یک پتو روی آن قرار دهید. گاهی اوقات مردم از پلاستیک برای بسته بندی گیاهان خود استفاده می کنند، اما پلاستیک می تواند باعث پوسیدگی گیاهان شود زیرا مانع گردش هوا می شود.
تفاله های قهوه خود را بازیافت کنید و از آنها برای اسیدی کردن خاک برای تمام گیاهان اسید دوست خود استفاده کنید. گیاهانی که خاک اسیدی را دوست دارند عبارتند از رز، گوجه فرنگی، سیکلامن، بنفشه، گاردنیا، بگونیا و هیبیسکوس. برای بهترین نتیجه، خاک را به ضخامت تقریباً یک چهارم اینچ بمالید. اگر به قهوه اهمیتی نمی دهید، باقی مانده چای همان نتایج را به همراه خواهد داشت.
بنابراین، باغبانی ارگانیک بسیار بیشتر از انداختن دانه ها در زمین است. این کار به مهارت و کار سخت در بیرون نیاز دارد. بدون شک، شما می خواهید از ثمره تلاش خود لذت ببرید! از نکات مفید بالا استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین استفاده را از باغبانی به روش طبیعی ببرید!



:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

مردم پروژه های بهبود خانه را به دلایل مختلفی آغاز می کنند، از جمله تمایل به افزایش ارزش فروش مجدد خانه های خود و نیاز به به روز رسانی محیط زندگی خود. مهم نیست انگیزه شما چیست، این مقاله با شروع پروژه انتخابی خود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
به جای خرید میز قهوه از چیزی منحصر به فرد به عنوان میز قهوه استفاده کنید. شما می توانید از یک صندوقچه قدیمی یا چیز دیگری به عنوان میز قهوه استفاده کنید، و گاهی اوقات می توانند عالی عمل کنند. کتاب ها، لوازم جانبی و مجلات را برای برجسته کردن میز قهوه خود پرتاب کنید. با افزودن فنجان های چای و رومیزی می توان ظاهری روستایی ایجاد کرد.
این ایده بسیار خوبی است که صاحب خانه خود شوید. بیشتر مردم می‌خواهند خانه‌شان را تزئین کنند و متناسب با سبک زندگی‌شان تغییراتی ایجاد کنند، اما وقتی اجاره می‌کنید باید برای انجام برخی اصلاحات اجازه بخواهید. خیلی بهتر است که این کار را در دارایی شخصی خود انجام دهید، زیرا صرف هزاران دلار برای بهبود دارایی شخص دیگری منطقی نیست.
مصالح ساختمانی را می توان به راحتی بین تیرچه های کف یا تیرهای سقفی ذخیره کرد. می‌توانید نوارهای بلندتر قالب‌گیری و مواد بزرگ، به‌ویژه دو در چهار را در این قسمت‌ها قرار دهید. به سادگی چند نوار خزدار را روی دو تیرچه یا تیرهای کف در معرض دید خود میخ بزنید و موادی را که قرار است ذخیره کنید در آن بلغزند.

بیشتر بخوانید: انواع روشویی


وقتی شخصی را برای انجام کارهای بهسازی منزل در محل سکونت خود استخدام می کنید، پول نقد پرداخت نکنید. همیشه با چک یا کارت اعتباری پرداخت کنید. شما یک دنباله مستند خواهید داشت که نشان می دهد حقوق پیمانکار شما پرداخت شده است. اگر پول نقد بپردازید، ممکن است به حرف شما در برابر حرف او تبدیل شود و هیچ مدرکی نخواهید داشت که نشان دهد پرداخت را انجام داده اید.

 


زمانی که خانه خود را اصلاح می کنید، کمی روی ورودی یا ایوان خود تمرکز کنید. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند و اولین تصور خود را از خانه شما ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی سازماندهی شده است و در صورت امکان، کمی سبک به تزئینات فضای باز مانند گل، لاک، چراغ یا مبلمان اضافه کنید. این کار ظاهر خانه شما را افزایش می دهد و در عین حال ارزش خانه شما را نیز افزایش می دهد.
شیشه های ترشی خود را به گردن آویزان کنید! خوب، واقعاً با در آنها. کوزه هایی که معمولاً دور می اندازید ظروف ذخیره‌سازی بسیار خوبی هستند. برای سازماندهی آنها، در ها را در یک خط زیر قفسه ها یا کمدهای خود بچسبانید. شیشه ها را پر کنید و آنها را در جای خود بپیچانید تا برای وسایل کوچک مانند پیچ، مداد، خودکار، هر چیز دیگری، فضایی شفاف ایجاد کنید!
اگر قصد بازسازی خانه را دارید، مطمئن شوید که راهی برای دفع نخاله های ساختمانی دارید. هر پروژه بزرگ نوسازی منجر به زباله های زیادی می شود و بیشتر آنها موادی هستند که نباید با زباله های شهری مخلوط شوند. از قبل برنامه ریزی کنید و در آن گیر نخواهید کرد.
اگر به فکر تغییر کفپوش خانه خود هستید، از کفپوش های چوبی استفاده کنید. تمیز کردن چوب سخت بسیار راحت تر از فرش و سایر انواع چوب است. همچنین بسیار محکم و بادوام است و جذاب به نظر می رسد. یکی دیگر از مزیت های چوب سخت این است که می تواند هر از چند گاهی مجدداً تکمیل شود، بنابراین همیشه می تواند کاملاً جدید به نظر برسد!
نصب تلویزیون از روی پایه دیواری می‌تواند فضای کف را از پایه‌ای که دیگر مورد نیاز نیست آزاد کند، یا حداقل می‌تواند فضا را از هر چیزی که قبلاً تلویزیون روی آن نشسته بود، پاک کند. با توجه به دستورالعمل سازنده، این کار تنها در 30 دقیقه انجام می شود.
صاحب خانه ماهر هنگام خرید مواد بهبود خانه هزینه کیفیت را پرداخت می کند، نه تشخیص نام. بسیاری از وسایل و یراق آلات گران‌قیمت هزینه زیادی دارند زیرا دارای نام های تجاری قابل تشخیص و طراحی فانتزی هستند. سایر وسایل گران هستند زیرا بسیار بادوام و خوش ساخت هستند. یادگیری تشخیص تفاوت ها و خرج کردن پول برای دومی راهی است که بیشترین بهره را از بودجه بهبود خانه ببرید.
برای جلوگیری از ایجاد تغییراتی که ممکن است بعداً پشیمان شوید، چند روز یا حتی چند هفته با عیب های خانه جدید خود زندگی کنید. به خودتان زمان بدهید تا ببینید چه چیزی در فضاهای خانه کار می کند و چه چیزی نه. در واقع، آنچه در ابتدا به عنوان یک نقص در نظر گرفتید، ممکن است همان چیزی باشد که به خانه جدید شما شخصیت می بخشد.
درمان های جدید پنجره را دریافت کنید. پنجره درمانی یک راه ارزان و سریع برای تغییر ظاهر یک اتاق است و چیزی به سادگی جایگزین کردن پنجره‌ها می‌تواند به شما در تصور مجدد یک فضا کمک کند. به پارچه‌ها و موادی که به راحتی تمیز می‌شوند، بچسبید، و به سراغ پوشش‌های پنجره‌های عالی خواهید رفت که عالی به نظر می‌رسند.
صرف نظر از اینکه چرا تصمیم به انجام یک پروژه بهبود خانه می‌گیرید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. این نکات به منظور ارائه یک نقطه شروع به شما و ارائه یک مرجع هنگام شروع کار در اطراف خانه خود هستند. خلاق باشید و از فرآیند لذت ببرید. نتایج کار سخت شما در نهایت ارزش آن را خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()