نوشته شده توسط : میثم اکبری

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با توجه به این که برخی از منازل از چوب ساخته شده‌اند افراد برای این که بتوانند عمر ساختمان خود را افزایش دهند نیازمند دانستن یک سری از نکات مهم هستند. طول عمر یک خانه با اسکلت چوبی به صورت میانگین به صد سال می‌رسد و اگر به درستی از آن نگه داری شود این مقدار افزایش می‌یابد. توجه کردن به خانه چوبی و سازه‌های استفاده شده در آن باعث می‌شود تا طول عمر ساختمان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

بسیاری از خانواده‌ها به دلیل ارزان بودن سازه‌های چوبی سعی می‌کنند تا از ساختمان‌های چوبی برای خود استفاده کنند. وجود سازه‌های چوبی در یک ساختمان باعث می‌شود تا در برابر زلزله مقاومت بسیار مناسبی داشته باشد و باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود. اگر می‌خواهید در مورد ویلا چوبی و افزایش طول عمر این نوع ساختمان‌ها بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

افزایش طول عمر خانه چوبی

در مورد خانه‌های چوبی بیشتر بدانید

بسیاری از افراد به دلیل این که می‌خواهند از آپارتمان و زندگی امروزی به دور باشند ترجیح می‌دهند از خانه پیش ساخته استفاده کنند. خانه چوبی به دلیل ماهیت ساخت آن به گونه‌ای است که می‌تواند باعث صرفه جویی در انرژی شود. با بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که خانه‌های چوبی به دلیل اینکه از چوب ساخته می‌شوند قادرند وضعیت مصرف انرژی را در بهترین حالت خود قرار دهند. چوب دارای خاصیت عایق است که می‌تواند به صورت کامل از هدر رفت انرژی جلوگیری کند که این امر برای بسیاری از خانواده‌ها دارای اهمیت است.

باید بدانید که خانه‌های چوبی به دلیل این که قابلیت بازیافت دارند برای محیط زیست بسیار مفید هستند. کسانی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند می‌توانند از این نوع خانه‌ها استفاده کنند. خانه پیش ساخته به دلیل ماهیتی که دارد نیاز کمتری به منابع تجدید ناپذیر داشته و برای محیط زیست مفید است. اگر بخواهید از ساختمان‌های امروزی و مدرن به دور باشید و در یک خانه و یا کلبه چوبی زندگی کنید می‌توانید از یک شرکت معتبر در این زمینه استفاده کنید.

افزایش طول عمر خانه چوبی

برای این که بتوانید طول عمر ساختمان خود را افزایش دهید باید به شکل درست از آن استفاده کنید. این امر در مورد خانه‌های چوبی نیز وجود دارد. در صورت نیاز می‌توانید برای بازسازی ساختمان چوبی اقدام کنید تا بتوانید طول عمر ساختمان را افزایش دهید. به صورت کلی طول عمر مفید یک ساختمان چوبی به بیش از صد سال می‌رسد که عوامل زیادی در ماندگاری یک ساختمان مؤثر است.

مهم‌ترین عاملی که می‌توان از آن برای افزایش طول عمر یک ساختمان چوبی به آن اشاره کرد نحوه استفاده درست از آن است. بهتر است ساختمان را هر از گاهی از لحاظ ایمنی و استحکام بسنجید تا در صورت نیاز بتوانید بخش‌های آسیب دیده را ترمیم کنید. توجه کردن به سیستم گرمایشی و سرمایشی منزل می‌تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان‌ها شود. در مجموع می‌توان گفت که توجه و رسیدگی به خانه چوبی به عنوان یک نقطه کلیدی جهت افزایش طول عمر ساختمان است که باید مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد.

خانه پیش ساخته چیست؟

شاید جالب باشد که در مورد خانه پیش ساخته بیشتر بدانید چرا که این نوع ساختمان‌ها در خارج از محیط‌های اطراف و به صورت قابل حمل ساخته می‌شوند. طراحی‌های مدرن در خانه پیش ساخته وجود دارد که با توجه به سبک زندگی افراد تعیین می‌شود. با توجه به سبک معماری‌های مختلفی که در خانه‌های پیش ساخته وجود دارد برای این که بتوانید یکی از این خانه‌ها را در اختیار داشته باشید باید نوع کاربری خانواده خود را در نظر بگیرید.

استفاده از یک تیم متخصص برای استفاده از خانه پیش ساخته به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. خانه چوبی برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است و می‌تواند باعث افزایش آرامش شود. استفاده از یک ساختمان پیش ساخته با توجه به سبک زندگی شما و متراژی که در نظر دارید انتخاب می‌شود.معمولاً استفاده از یک شرکت معتبر در این زمینه به شما کمک می‌کند تا با مشاهده کاتالوگ ساختمان‌ها بتوانید با توجه به نیاز خود و خانواده، یک انتخاب دقیق داشته باشید. استفاده مفید از یک ساختمان پیش ساخته دارای اهمیت است و برای این کار بهتر است به دنبال یک مجموعه معتبر باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از خانه چوبی می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد و دارای مزایای زیادی برای استفاده است. اگر یک ساختمان چوبی تهیه کنید می‌توانید با سلیقه خود اقدام به رنگ زدن خانه چوبی داشته باشید. رنگ زدن بر روی چوب دارای قلق‌های مخصوص به خود است که می‌توانید آن را یاد بگیرید. اگر بخواهید یک کلبه چوبی داشته باشید و یا از خانه پیش ساخته استفاده کنید باید از یک مجموعه معتبر و باتجربه استفاده کنید تا نتیجه نهایی کار برای شما رضایت بخش باشد. یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید کلبه چوبی، ویلای چوبی و پیش ساخته چوبی، گروه مهندسی آرتمن پاسارگارد است.

خانه پیش ساخته چوبی

گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد

اگر به دنبال یک خانه چوبی هستید و می‌خواهید از خدمات ساختمان‌های چوبی استفاده کنید باید یک مجموعه مناسب را انتخاب کنید. بهره گیری از یک مجموعه مناسب به شما این اطمینان را می‌دهد که با توجه به وضعیت خانواده خود بتوانید یک انتخاب کاملاً مناسب داشته باشید. مجموعه مهندسی آرتمن پاسارگاد با بیش از نیم قرن تجربه توانسته است خدمات گسترده‌ای را در زمینه خانه چوبی به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه با کسب اعتماد مشتریان و ایجاد وفاداری به عنوان یکی از چهره‌های فعال در بخش خصوصی و عرصه کارآفرینی است که دارای متخصصین مجرب بوده و قادر است خانه‌های چوبی را در ابعاد مختلف تولید کند.

اگر از مجموعه مهندسی آرتمن پاسارگاد استفاده کنید می‌توانید از مزایای مختلف این شرکت بهره‌مند شوید. در واقع سرعت عمل در آماده سازی خانه چوبی و نوع ساخت این مجموعه به گونه‌ای است که شما را شگفت زده خواهد کرد. شرکت آرتمن آرتان پاسارگاد با بهره‌مندی از رضایت، اعتماد در حسن شهرت، اعتبار و پیشینه‌ای مطلوب در صنعت ساختمان، یکی از پیشگامان نهادینه کردن سازه‌های چوبی در کشور است. اگر می‌خواهید یک سازه چوبی در اختیار داشته باشید بهتر است به وب سایت این مجموعه به نشانی http://wooden-villa.com سر بزنید.

منبع:آنا



:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید ، راهنمای خرید املاک و مستغلات در ترکیه که در زیر آماده کرده ایم ، راه بسیاری از مسائل را به شما نشان می دهد.

اگرچه شما در بسیاری از نقاط جهان فرصت سرمایه گذاری در املاک را دارید ، چرا خرید املاک و مستغلات از ترکیه؟

مطمئن هستیم که این سوال نیز به ذهن شما خطور کرده است. اگرچه ترکیه گزینه های غنی از نظر املاک و مستغلات را برای شما ارائه می دهد ، اما کشوری از هر نظر ارزش زندگی را دارد. با این حال ، شما باید بتوانید املاک و مستغلات خریداری شده را به عنوان سرمایه گذاری به طور دقیق ارزیابی کنید. املاک و مستغلات ترکیه از این نظر نیز مزایایی را به شما ارائه می دهند.

ما به خوبی از مشکلات تصمیم گیری در مورد خرید ملک در خارج از کشور خود و انجام اقدامات لازم آگاه هستیم. افرادی که نمی شناسید ، مکانهایی که نمی شناسید. و اعتماد ...

ممکن است سوالاتی در مورد "چرا ملک از ترکیه بخریم؟" در ذهن شما وجود داشته باشد. برای ساده سازی این روند چالش برانگیز ، در زیر می توانید برخی از مواردی را که ممکن است هنگام خرید ملک به آن علاقه داشته باشید بررسی کنید.

خرید ملک در ترکیه، امروزه از جمله سرمایه‌ گذاری‌های محبوب در میان ایرانیان و دیگر سرمایه گذاران خارجی است. این کشور، یکی از زیباترین کشورهاست و مردمانی خونگرم و مهمان نواز و سواحل شگفت انگیزی دارد. ترکیه یک کشور چند ملیتی است و اقتصادی قدرتمند، جوان و رو به رشد و همچنین بازده سرمایه گذاری یا نرخ سود سرمایه گذاری بالا و مناسبی دارد. همین موضوع موجب افزایش سرمایه گذاری‌ها توسط افراد خارجی بخصوص ایرانیان در این کشور شده است. همچنین بهبود زیرساخت‌ها باعث شده است که معماران و طراحان برای اجرای پروژه‌ها و نمایش هنر خود، ترکیه را برگزینند و متقاضیان خرید ملک در ترکیه افزایش یابد.

به عنوان مشاورین املاک درخت سفید ، ما خوشحالیم که در تمام مراحل خرید ملک و انواع مواردی که با تجربیات ما کنجکاو هستید حداکثر کمک را به شما می کنیم.

چه کسی می تواند در ترکیه مالکیت کسب کند؟
در سال 2012 ، با یک اصلاحیه در قانون ثبت زمین ، شرط "متقابل" برای اشخاص حقیقی خارجی که در ترکیه به مالکیت دست می یابند حذف شده است. با این اصلاحیه ، شهروندان 183 کشور ممکن است بدون در نظر گرفتن شرایط متقابل ، در ترکیه املاک و مستغلات بدست آورند. به عنوان یک رازداری ، لیست روشنی از 183 کشور موجود نیست. برای این منظور ، می توان اطلاعات را از سفارتخانه ها / کنسولگری های ترکیه و از اداره کل ثبت اسناد و کاداستر به دست آورد.

پیش از این ، دستیابی به اموال در ترکیه برای شهروندان کشورهای اسلامی و عربی غیرممکن بود. با تغییر در سال 2012 ؛ شهروندان کشورهای عربی و اسلامی برای خرید املاک و مستغلات در ترکیه (به استثنای اتباع سوریه) ارائه می شوند.

اشخاص حقیقی با ملیت خارجی می توانند انواع دارایی ها از جمله مسکن ، محل کار ، زمین و زمین را در کشور ما بدست آورند (به شرط رعایت محدودیت های قانونی).

محدودیت های قانونی در مورد خرید ملک توسط خارجی ها چیست؟

* یک شخص حقیقی خارجی ممکن است حداکثر 30 هکتار املاک و مستغلات در ترکیه خریداری کند و می تواند حقوق واقعی محدودی را به دست آورد.

* در بعضی از مناطق ، نزدیکی املاک به مناطق ممنوع نظامی و امنیتی در حال بررسی است. اگر محدودیت امنیتی در منطقه مورد نظر وجود نداشته باشد ، فرد خارجی می تواند ملک خریداری کند.

* اشخاص حقیقی با ملیت خارجی ممکن است املاک و مستغلات و حقوق محدود تا 10٪ از منطقه منطقه را که تحت مالکیت خصوصی است دریافت کنند.

* در شرایط زیر مقررات تصفیه اعمال می شود.

  •  املاک مغایر با مقررات قانون ،
  • خصوصیاتی که برخلاف هدف کسب که توسط وزارتخانه و دولتهای مربوطه تعیین شده است ،
  • در صورت خرید ملک برای طرح ریزی ، در این مدت به وزارت مربوطه مراجعه نکنید ،
  • خصوصیاتی که پروژه های آنها در آن دوره محقق نشده است.

فرآیندهای خرید ملک در ترکیه
بازار املاک و مستغلات ترکیه همیشه فعال بوده و ادامه خواهد داشت. با گذشت هر سال ، افزایش تعداد خارجیانی که در ترکیه دارایی دارند نیز باید مراحل خاصی مانند شهروندان ترکیه را انجام دهند.

می توانید مراحل مربوط به خرید ملک در ترکیه را بررسی کنید.

به منظور سهولت در انجام این فرایندها ، مشاوران مجرب و خبره http://wtthome.com در هر مرحله با شما خواهند بود.

1. انجام تحقیقات عمومی مربوط به ترکیه
برای جستجوی کلی مربوط به مناطق ترکیه ، ساختار فرهنگی و اجتماعی ، هزینه زندگی مفید خواهد بود. در نتیجه ، تعیین کنید که در کدام منطقه از
بوقلمون
شما می خواهید ملک را بدست آورید

2. انتظارات خود را تجزیه و تحلیل کنید و نیازها را شناسایی کنید
وقتی می خواهید در ترکیه ملکی داشته باشید ، باید پاسخ دقیق برخی از سالات مهم را پیدا کنید.

  •  آیا می خواهید ملک را برای زندگی / سرمایه گذاری خریداری کنید؟
  •  آیا مکان هایی وجود دارد که شما بخصوص ترجیح دهید؟
  •  مهمترین معیارهایی که در ملک دنبال آن هستید کدامند؟
  •  محدوده بودجه شما چقدر است؟

3. انتخاب یک شرکت املاک و مستغلات مناسب
صدها شرکت املاک و مستغلات در ترکیه ، به ویژه در استانبول وجود دارد که فروش املاک به کشورهای خارجی را انجام می دهند. با این حال ، بسیار مهم است که شما یک تحقیق خوب انجام دهید و یک شرکت مناسب را انتخاب کنید. زیرا شرکت املاک و مستغلات که شما در ترکیه ترجیح می دهید دست ، چشم ، گوش ، ذهن ، مشاور و به طور خلاصه همه چیز شما خواهد بود.

بسیاری از موضوعات مانند تجربه بخش شرکت ، محتوای وب سایت ، تبلیغات ، تیم مهم هستند. می توانید اطلاعاتی را که درباره wtthome.com تعجب می کنید در ما بررسی کنید
درباره ما
و
خدمات
بخش.

4. تماس با شرکت املاک و مستغلات
برای انتخاب یک شرکت املاک و مستغلات مناسب ، ابتدا با شرکت تماس بگیرید که سود خوبی به شما می رساند. به این ترتیب می توانید در مورد املاک مورد کنجکاوی خود اطلاعات کسب کنید و از رویکرد مشاور مرکز تماس کمی در مورد فرهنگ سازمانی شرکت مشاهده خواهید کرد.

5. بازدید از شرکت املاک و مستغلات
هنگامی که به ترکیه می آیید ، باید از شرکتی که قبلاً با آن تماس گرفته اید بازدید کنید. این بازدید ارائه مقدماتی نمونه کارهایی را که شما به آن علاقه دارید ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد شرایط فیزیکی شرکت املاک و مستغلات که قصد همکاری با آنها را دارید ، تیم و اینکه آیا یک موسسه مفید است را ببینید.

wtthome.com برای استفاده موثر از وقت خود در ترکیه به روش های زیر عمل می کند.

  • قبل از اینکه به ترکیه بیایید ، ما روز ملاقات الکترونیکی را با شما ترتیب می دهیم.
  • ما روز و ساعت ورود به استانبول در فرودگاه شما را ملاقات خواهیم کرد.
  • ما اولین جلسه را در دفتر خود داریم.
  • ما گزینه های ملک خصوصی را به شما پیشنهاد می دهیم که قبلاً متناسب با نیازهای شما روی آنها کار کرده ایم.
  • ما با شما موافقت خواهیم کرد که در کدام منطقه املاک مناسب شما باشد.

6. شرکت در یک تور موثر در املاک و مستغلات
برای یافتن ملک مناسب ، دیدن نمونه کارها در محل خود کاملاً ضروری است. با این حال ، بازدید از ده ها ملک برای یافتن گزینه مناسب ، شما را خسته می کند ، وقت را تلف می کنید و شما را گیج می کند. زیرا اگر قبلاً نیازهای خود را به درستی شناسایی کرده باشید ، تعداد خواصی که در مناطق مورد نظر شما مناسب هستند نیز مشهود است. یک مشاور خریدار با تجربه در حال حاضر راه حل مناسب با نیاز شما را به شما ارائه می دهد.

ما به عنوان ملارس ترکیه خواص؛
* با تشکر از مشاوران خریدار خبره ما ، ما فقط خواص مناسب شما را نشان می دهیم. ما وقت شما را با کسانی که مناسب نیستند تلف نمی کنیم.
* علاوه بر املاک ملک ، ما اطلاعات دقیق در مورد ویژگی های زندگی و سرمایه گذاری منطقه را به شما می دهیم.
* ما همچنین در مورد مراحل قانونی مربوط به خرید ملک در ترکیه به شما اطلاع می دهیم.
* هنگامی که تصمیم به خرید ملک می گیرید ، ما برای افتتاح حساب بانکی ، دریافت شماره مالیات ، مراحل شهروندی و سایر مسائل با شما خواهیم بود.

7. مقایسه بین خصوصیات
از مکانهایی که در تور املاک و مستغلات بازدید کرده اید ، ویژگی های ملک ، اینکه آیا کاملاً انتظارات شما را برآورده می کنند ، مقایسه ای سالم داشته باشید. مشاوران خریدار ما در هر موردی که نیاز دارید پشتیبانی لازم را به شما ارائه می دهند.

8. تجزیه و تحلیل شرایط مالی
تجزیه و تحلیل دقیق از قیمت های فروش ، شرایط پرداخت و کمپین املاکی را که بازدید می کنید ، انجام دهید. مشاوران خریدار باتجربه ما راهنمایی درستی به شما می دهند تا با قیمت مناسب و شرایط پرداخت ، املاک دقیق منطقه مورد نظر خود را بدست آورند.

9. رزرو اموالی که انتخاب کردید
هنگامی که ملکی را انتخاب می کنید که هر روز ده ها نفر مختلف از آن بازدید می کنند ، باید سریع هزینه رزرو را پرداخت کنید. هنگامی که شما هزینه رزرو را پرداخت می کنید ، از فروش ملکی که به دیگری انتخاب کرده اید جلوگیری می کند ، همچنین قیمت ملک را تثبیت می کند و تحت تأثیر افزایش احتمالی قیمت قرار نمی گیرید.

10. امضای قرارداد
اطمینان حاصل کنید که کلیه ویژگی ها و شرایط توافق شده ملکی که قصد خرید آن را دارید در قرارداد ذکر شده است. سپس ، با امضای توافق نامه قول فروش املاک و مستغلات ، روند کار را رسماً شروع کنید. در این فرآیند ، قیمت فروش ملک در شرایط توافق شده پرداخت می شود.

مشاورین املاک درخت سفید کاملاً در مراحل امضای قرارداد با شما خواهد بود.

11. افتتاح حساب بانکی و اخذ شماره مالیات
قبل از انجام هرگونه معامله رسمی در رابطه با خرید ملک ، لازم است از طرف خود شماره مالیاتی را از اداره مالیات دریافت کرده و در بانک حساب باز کنید.

تیم مشاورین املاک درخت سفید برای کمک به شما در این فرایندها اینجا است.

12. تحقق انتقال سند مالکیت
برای معاملات سند مالکیت ، با توجه به تاریخ و زمان از پیش تعیین شده ، با اسناد و مدارک لازم ، از اداره سند مالکیت درخواست می شود. مالیات و هزینه های لازم در هنگام درخواست پرداخت می شود. در نتیجه معاملات ، سند سند مالکیت صادر شده از طرف خود را امضا می کنید. http://wtthome.com در انواع روش های سند مالکیت به شما کمک می کند و شما را راهنمایی می کند.

اسناد مورد نیاز برای انتقال سند مالکیت ؛

* سند عنوان سند املاک و مستغلات یا روستا / محله ، بلوک ، بسته ، ساختمان ، اطلاعات بخش مستقل ،
* شناسنامه یا گذرنامه (در صورت لزوم با ترجمه) ،
* اخذ "گواهی ارزش فعلی املاک و مستغلات" از شهرداری مربوطه (این سند توسط فروشنده ارائه شده است) ،
* گزارش ارزیابی املاک و مستغلات ،
* بیمه نامه اجباری زلزله برای ساختمانها (مسکونی ، اداری و غیره) ،
* 1 تصویر از فروشنده و 2 عکس از خریدار (در 6 ماه گذشته ، اندازه 6x4) ،
* اگر طرفی وجود دارد که به زبان ترکی صحبت نمی کند ، مترجم مجاز ،
* نسخه اصلی یا تأیید شده وکالت نامه به همراه ترجمه آن ، در صورت معاملات انجام شده توسط وکالتنامه صادر شده در خارج از کشور.

شما می توانید جهت خرید ملک و مشاوره در مورد چگونگی اخذ اقامت ترکیه به وب سایت مشاورین املاک درخت سفید مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 887
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

ضد آفتاب مانند خوردن سبزیجات است. ما می دانیم که این برای سلامتی ما مفید است ، اما همیشه دقیقاً نمی دانیم چرا و چگونه به درستی از آن استفاده کنیم. اشعه ماورا بنفش دقیقاً چیست و معنی SPF واقعاً چیست؟ به ما اجازه دهید همه چیزهایی را که باید در مورد محافظت از پوست در برابر آفتاب بدانید ، درست در زمان تعطیلات تابستان ، پاک کنیم.

 

 

اشعه ماورا بنفش چیست؟


اشعه ماورا بنفش (اشعه ماورا بنفش) اشعه های مضر بالقوه ای است که از خورشید ساطع می شود. گرچه در واقع انواع مختلفی از اشعه ماورا بنفش وجود دارد ، ما بیشترین توجه را به اشعه UVA و UVB داریم زیرا این ارتباط با سرطان های پوست ارتباط دارد.

تمام ضد آفتاب ها در برابر اشعه UVB محافظت می کنند زیرا علت اصلی آفتاب سوختگی و سرطان پوست است. با این حال ، اشعه UVA همچنین می تواند به سرطان پوست و پیری زودرس کمک کند. به همین دلیل مهم است که محصولاتی را انتخاب کنید که "دارای طیف گسترده ای" باشند ، به این معنی که آنها از هر دو اشعه UVA و UVB محافظت می کنند.

SPF به چه معناست؟


عامل محافظت در برابر آفتاب (SPF) به دلیل اندازه گیری مدت زمان محافظت از ضد آفتاب در برابر اشعه UVB (اما نه اشعه UVA) مورد استفاده قرار می گیرد. طبق انجمن سرطان آمریکا ، شما باید SPF 30 یا بالاتر را انتخاب کنید. در حقیقت ، FDA این الزام را صادر کرده است که هر ماده حاوی SPF 15 یا پایین تر ، نیاز به داشتن برچسب هشدار دهنده مانند ضد آفتاب غیر طیف وسیع دارد. هرچه عدد SPF بیشتر باشد ، از محافظت بیشتری نیز برخوردار است. با این حال ، به یاد داشته باشید که با افزایش تعداد SPF ، اثر آن فقط به صورت اندکی بهتر است. به عنوان مثال ، SPF 15 حدود 93 درصد از اشعه UVB را فیلتر می کند ، در حالی که SPF 30 حدود 97 درصد ، SPF 50 را حدود 98 درصد و SPF 100 را حدود 99 درصد فیلتر می کند. در حال حاضر، هیچ ضد آفتابی وجود ندارد که 100 درصد محافظت کند.

 

انتخاب بهترین ضد آفتاب برای شما


ضد آفتاب مناسب شما ضد آفتابی است که استفاده خواهید کرد. طبق گفته جولی روساک ، متخصص پوست ، متخصص پوست نیویورک ، "هیچ شماره SPF واقعی برای تعیین مناسب بودن ضد آفتاب برای شما وجود ندارد ، اگرچه ما حداقل حداقل SPF 50 را توصیه می کنیم. من همیشه به بیماران خود می گویم حتی اگر SPF استفاده کنید 50 اما به اندازه کافی از آن استفاده نکنید ، به همان اندازه موثر نیست. هنگام استفاده کمتر از مقدار توصیه شده ، میزان افت SPF قابل توجه شما کاهش می یابد. "

FDA برای بدن شما استفاده از کرم ضد آفتاب به ارزش یک لیوان کامل توصیه می کند. در حقیقت ، هیچ یک از ما این کار را نمی کنیم و بنابراین به ندرت مقدار مناسب SPF را اعمال می کنیم. با توجه به این واقعیت ، من در نهایت به بیماران توصیه می کنم از بالاترین میزان SPF موجود استفاده کنند زیرا به احتمال زیاد کمتر از مقدار توصیه شده استفاده خواهید کرد."

طبق آکادمی پوست آمریکا (AAD) ، بیشتر افراد فقط 25 تا 50 درصد مقدار توصیه شده ضد آفتاب را استفاده می کنند. استفاده از قسمت بالای لب ها ، پاها ، گردن ، گوش ها و بالای سر (اگر موهای کم پشتتری دارید) و استفاده از آن هر دو ساعت یک بار یا بیشتر در صورت شنا یا تعریق ضروری است.

 همچنین توصیه می شود که مراقب عوامل محیطی باشید که می تواند در سرعت سوختن شما نقش داشته باشد، مانند ارتفاع (هرچه به خورشید نزدیکتر باشد، اشعه ها قویتر هستند).

همچنین باید به یاد داشته باشید که ضد آفتاب ضد آب با ضد آب نیست. هنوز یک ضد آفتاب ضدآب و ضد عرق ساخته نشده است. محصولات مقاوم در برابر آب نمی توانند یک روز کامل دوام داشته باشند و حداقل هر دو ساعت نیاز به استفاده مجدد دارند. در حالی که ضد آفتاب ضد آب در هنگام تعریق یا شنا می تواند تا 80 دقیقه دوام داشته باشد، هنگام خشک شدن با حوله به راحتی از آب خارج می شود یا حتی مالیده می شود.

به دنبال چه مواد ضد آفتابی هستید؟


 توصیه می شود از ضد آفتاب مبتنی بر مواد معدنی با طیف وسیع حاوی اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم استفاده کنید. ضد آفتاب معدنی بهترین SPF برای همه است ، زیرا به طور معمول می تواند مواد نگهدارنده و مواد پرکننده کمتری داشته باشد و باعث تحریک کمتری شود (که باعث می شود برای پوست های حساس مناسب باشند).

برای صورت ، از یک ماده معدنی سبک تر SPF که مخصوص استفاده در صورت است استفاده کنید که به راحتی ترکیب می شود. برای بدن، من یک SPF معدنی را به صورت اسپری، به ویژه برای بچه ها، توصیه می کنم. من EltaMD AERO را برای بدن دوست دارم، آن را اسپری سفید می کند و می توانید آن را روی پوست ببینید. کودکان می توانند همانطور که استفاده می کنند، آن را ببینند و غیره آیا می توانم قبل از اینکه به پوست آمیخته شود و نامرئی شود. "

کرم های ضد آفتاب شیمیائی جاذب اشعه های آفتاب به خصوص اشعه UVA هستند. این ضد آفتاب در پوست نفوذ کرده و زمانی که آفتاب به پوست می رسد، اشعه های نور خورشید را جذب خود کرده، پیوندهای آن ها می شکند و به این صورت مانع از آسیب دیدن پوست می شوند. اما چون جذب پوست می شوند، نمی توانند سطح پوست را به اندازه کافی در مقابل اشعه UVB حفاظت کنند و معمولاً بیشترین SPF که این ضد آفتاب ها دارند، 30 است.

 

در مورد افراد با پوست روشن چه می توان گفت؟


"افرادی که پوست روشن دارند بیشتر در معرض ابتلا به ضایعات سرطانی و پیش سرطانی هستند و بیشتر از سایرین باید سایه خود را جستجو کنند. برای شخصی با پوست روشن بسیار مهم است که بیشتر اوقات از SPF با طیف وسیع استفاده کند و از آفتاب در شدیدترین حالت خود (از ظهر تا سه عصر) پرهیز کند.

در مورد افرادی که پوست تیره دارند چه می توان گفت؟


کسانی که پوست تیره دارند غالباً فکر می کنند که به SPF یا حداقل به همان اندازه نیاز ندارند ، اما این کاملاً درست نیست." افرادی که پوست تیره دارند نیز به همان اندازه در معرض ضایعات سرطانی و پیش سرطانی هستند. من اغلب با بیمارانی که رنگ تیره دارند روبرو می شوم که به طور کلی از ضد آفتاب خودداری می کنند زیرا می ترسند بعد از استفاده از آن خاکستری یا سفید به نظر برسند. آنچه ممکن است آنها ندانند این نیست که همه ضد آفتاب ها یکسان ساخته شده اند و گزینه های بسیار خوبی وجود دارد که یک پوشش نامرئی یا جهانی تر مانند "Revision Intellishade" را ارائه می دهد. "

روش مناسب استفاده از ضد آفتاب هنگام آرایش چیست؟


بر روی پوست تمیز و خشک قرار دهید. قبل از هرگونه آرایش ، بگذارید ضد آفتاب کمی روی پوست جذب شود ، در حالی که یک لایه محافظ تشکیل می دهد. سپس روی آرایش را روی آن لایه بزنید. در تابستان توصیه می کنم قبل از خارج شدن از خانه ضد آفتاب در خانه استفاده کنید.

چرا ضد آفتاب بسیار مهم است؟


حدود 90 درصد سرطان های پوستی غیر ملانوم با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ناشی از نور خورشید مرتبط است. و گرچه پرتوهای UVA و UVB ارتباط مستقیمی با سرطان دارند ، اما بسیاری از موارد قابل پیشگیری هستند. طبق بنیاد سرطان پوست (SCF) ، استفاده روزانه از SPF می تواند خطر ابتلا به ملانوم را به نصف کاهش دهد. علاوه بر سرطان ، پرتوهای UVA و UVB نیز با پیری پوست ارتباط مستقیم دارند. SCF گزارش می دهد که تخمین زده می شود 90 درصد پیری پوست توسط خورشید ایجاد می شود.

علاوه بر این ، ضد آفتاب نقش مهمی در بهبودی پس از جراحی دارد. از آنجا که نور خورشید می تواند باعث تیرگی و تغییر رنگ در اطراف زخم شود ، استفاده از کرم ضد آفتاب برای کمک به ترمیم هرچه بهتر جای زخم بسیار مهمتر از همیشه است.

استفاده از ضد آفتاب هر روز ، نه فقط در ساحل یا کنار استخر ، برای سلامت کلی ما ضروری است. خورشید در طول سال و حتی در روزهای ابری اشعه ماورا بنفش مضر ساطع می کند. در حقیقت ، برف ، شن و آب در واقع می توانند اشعه خورشید را منعکس کنند و نیاز به ضد آفتاب را حتی بیشتر تقویت کنند. و به یاد داشته باشید که ضد آفتاب ها با دوام ماندگاری سه ساله طراحی شده اند. اگر یک بطری ضد آفتاب دارید که تاریخ انقضا آن گذشته است ، دیگر موثر نیست و باید آن را بیرون بیاندازید.

همیشه بخاطر داشته باشید که قرار گرفتن در معرض آفتاب و اشعه UVA / UVB ارتباط مستقیمی با سرطان پوست ، پیری زودرس و تغییر رنگ جای زخم دارد ، بنابراین مهمترین نکته برای مراقبت از پوست و سلامت کلی شما ، محافظت کامل و کامل در برابر آفتاب است.

حالا که به اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب پی برده اید، برای خرید ضد آفتاب از بهترین برندها میتوانید از طریق داروخانه آنلاین مهتاطب به نشانی https://mahtateb.com مراجعه نمایید.

 مطالعه بیشتر: روال مراقبت از پوست شما در واقع فقط به این 3 مورد نیاز دارد



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

کیف پول از این جهت ضروری است که به شما در حمل برخی از اسناد حیاتی و همچنین پول کمک می کند. به راحتی به شما امکان می دهد پول نقد ، کارت های اعتباری ، کارت شناسایی و سایر اسناد مهم کوچک را بازیابی کنید. آنها در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند. کیف پول زنانه و مردانه را پیدا خواهید کرد. معیارهایی که برای مردان در نظر گرفته می شود معمولاً در مقایسه با زنان از ابعادی کوچک برخوردار هستند. بنابراین ، باید هنگام خرید یکی از آنها مراقب باشید.

شیوع مد روز در حال رشد است که کیف پول را به عنوان یک لوازم جانبی ضروری برای بسیاری تبدیل کرده است. به غیر از نگهداری پول و سایر اسناد مهم ، بسیاری از آنها برای تکمیل ظاهر عمومی خود استفاده می کنند. شما باید مشتاق باشید هنگام خرید یکی از آنها از آن نوع افراد هستید.

چندین چیز وجود دارد که باید هنگام خرید کیف پول جدید مورد توجه قرار دهید. یکی از آنها طراحی آن است. آنها انواع گوناگونی دارند که از نظر چین خوردن و وسایلی که می توانند از هم جدا شوند متفاوت است. قبل از استقرار در طرح مناسب ، نیازهای خود را شناسایی کنید. شما همچنین باید به اندازه نگاه کنید.

بیشتر آقایان معمولاً کیف پول را در جیب خود نگه می دارند و ترجیح می دهند کیف پول چرمی قهوه ای مایل به قرمز به دنبال کیف کوچک و مناسب جیب باشد. متریال نوعی که می خواهید خریداری کنید نیز مهم است. برخی از محصولات ساخته شده با استفاده از بوم ، نایلون ، چرم مصنوعی و چرم اصل را پیدا خواهید کرد. به دلایل زیر کیف پول چرم اصل بهترین در نظر گرفته می شود.

 

 

 

کیف پول چرم

برخی افراد اندازه بزرگ کیف پول برایشان آزار دهنده است؛ در نتیجه اگر نیاز به نگه داری کارت ها و حجم پول بالا در کیف خود ندارید؛ بهتر است با خرید کیف پول چرم با اندازه کوچک تر و حجم کمتر شروع نمایید. برخی افراد یک کیف پول مناسب تیپ کلاسیک و کت و شلواری نیاز دارند؛ بهتر است کیف پول چرم هایی با طرح ساده، چرم با کیفیت و حجم کمتر استفاده کنید تا ظاهر شما بیشتر بدرخشد.

ماندگاری

یکی از دلایلی که باید به یک کیف پول چرم اصل رضایت دهید این است که برای مدت طولانی در خدمت شما خواهد بود. چرم اصل محکم است و حتی در صورت تماس با اشیا sharp تیز ، احتمال فرسودگی آن بسیار کم است. اگر خدمات طولانی می خواهید ، باید کیف پول چرم اصل بخرید.
آسایش

حسن دیگر کیف پول چرم اصل ، راحت بودن آن است. مواد دیگر مانند نایلون یا پلاستیک سخت هستند و هنگام حمل آنها در جیب می توانند باعث ناراحتی شوند. چرم حتی در حالت تا خورده صاف است و همین باعث می شود حتی در جیب شما احساس راحتی کند.
خوش استیل

اگر اهل آگاهی از مد هستید و می خواهید کیف پول شما را شیک تر نشان دهد ، باید به یکی از چرم های اصلی بسنده کنید. این نوع کیف پول در مقایسه با سایرین ظاهر کاملاً مطلوبی دارد. به همین دلیل برخی از مارک های معروف مد کیف پول خود را از چرم ساخته اند.

برای خرید کیف پول چرم می توانید به وب سایت پارک بگ (https://parkbag.com) مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()