نوشته شده توسط : میثم اکبری

یکی از شایع‌ترین مشکلات ابروها، خالی بودن برخی از نقاط داخلی ابرو و به طور کلی کم پشت بودن آن‌هاست. از آنجایی که ابرو تأثیر بسیار زیادی در زیبایی هر فرد دارد، نمی‌توان از این قضیه به سادگی عبور کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل در ابروهای خود هستند. یکی از رایج‌ترین شیوه‌ها برای رفع نقاط خالی داخل ابروها، کاشت ابرو می‌باشد که طی یک سری مراحل انجام می‌گیرد. ما در این مقاله قصد داریم مراحل کاشت ابرو را به طور کامل بیان کنیم. با ما همراه باشید.

 
مراحل کاشت ابرو


کاشت ابرو برای بانوان و آقایان طی 4 مرحله صورت می‌گیرد که شامل طراحی ابرو، بیهوشی قبل از کاشت، آماده سازی گرافت برای کاشت و کاشت ابرو می‌باشد.
 
طراحی ابرو


نخستین مرحله برای کاشت ابرو، طراحی هر یک از ابروها می‌باشد. طراحی ابرو با کمک پزشک متخصص، انجام می‌گیرد؛ به این معنا که پس از تائید پزشک به منظور مناسب بودن کاشت ابرو برای رسیدن شما به هدفتان، می‌توانید با کمک پزشک ابروهای ایده آل، متناسب با حالت صورت و دیگر فاکتورها برای خود طراحی نمایید. شناخت فیزیولوژی ابرو در این رابطه بسیار اهمیت دارد. اکثر پزشکان همان ابتدا، طرح مورد نظر مراجعه کننده را از وی می‌پرسند و در صورت نیاز به تغییر طرح به او می‌گویند. طراحی ابرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا افراد از نتیجه خوب آن اطمینان حاصل نمایند. پس از آن که طرح مورد نظر، توسط پزشک و مراجعه کننده، تأیید شد، پزشک متخصص، اقدام به تعیین محل و چگونگی برداشتن موهای اهدا کننده می‌کند.
نکته قابل توجه در خصوص تعیین محل موهای اهدا کننده این است که باید از قسمتی که کاملاً سالم است، برداشته شود.

 
بیهوشی قبل از کاشت

بیهوشی قبل از کاشت نیز مرحله دوم برای انجام کاشت مو می‌باشد. بیهوشی قبل از کاشت با هدف، عدم احساس درد در مراجعه کنندگان انجام می‌شود.
به طور کلی منظور از بیهوشی قبل از کاشت، استفاده از داروهای آرام بخش خوراکی می‌باشد.
همچنین پزشکان با استفاده از بی حس کننده‌های موضعی، ناحیه ابرو و ناحیه اهدا کننده را بی حس می‌کنند.


 
برداشت و آماده سازی گرافت برای کاشت

برداشت و آماده سازی گرافت برای کاشت نیز مرحله سوم برای کاشتن موهای ابرو می‌باشد. بدین منظور جراح به کمک تیم جراحی خود، پس از تعیین ناحیه اهدا کننده و بررسی هایی که از قبل در رابطه با بانک مو انجام داده است، اقدام به برداشت موهای اهدا کننده می‌کند. برداشت موها به یکی از دو روش اصلی FUE  و FUT انجام می‌گیرد.

 

 

 


روش  FUE (استخراج واحد فولیکول) برای برداشت موهای اهدا کننده

نحوه استفاده از این روش به این صورت است که پزشک با استفاده از یک پانچ، موهای اهدا کننده را از ناحیه از قبل تعیین شده به مقدار لازم، جمع آوری می‌کند.


 
روش FUT برای برداشت موهای اهدا کننده

نحوه استفاده از این روش برای انجام کاشت ابرو به این صورت است که پزشک، نواری کامل از پوست را خارج کرده و سپس با کمک تیم جراحی خود، پیوندها را با استفاده از یک میکروسکوپ از نوار، خارج می‌سازند و اقدام به آماده سازی آن‌ها برای کاشت ابرو می‌کنند.


کاشت ابرو

در نهایت پس از اینکه پزشک و تیم جراحی وی، مراحل ذکر شده را طی نمودند، اقدام به کاشت ابرو می‌کنند. جراح پس از آماده سازی گرافت برای کاشت، گرافت مو را به صورت یک به یک داخل ابروها قرار می‌دهد. هر یک از گرافت‌های مو با دقت بسیار زیاد و با زاویه صحیحی در داخل ابروها ، کاشت می‌شوند تا پس از گذشت چندین ماه مانند دیگر تارهای ابرو به صورت طبیعی، رشد کنند.


 
مدت زمان لازم برای انجام تمامی مراحل کاشت ابرو چقدر است؟

به طور کلی، کاشت ابرو، عملی زمان بر است و زمان دقیق آن برای انجام مراحل مختلف کاشت، به تعداد تار موی مورد نیاز برای پیوند، بستگی دارد. اما به طور کلی، زمان مورد نیاز برای کاشت ابرو را حدود 4 ساعت، تخمین زده‌اند.


نتایج پس از انجام کاشت ابرو

پس از اینکه مراحل کاشت ابرو به پایان رسد، اکثر افراد کمی احساس درد و ناراحتی دارند. پس از انجام این عمل، ممکن است که منطقه اهدا شده برای مدت چندین روز قرمز بماند و یا اینکه پوسته‌هایی در اطراف نواحی کاشت شده، دیده شود. تمامی این‌ها بستگی به میزان حساس بودن پوست افراد دارد. گاهی حتی دیده شده که برخی از افراد پس از انجام مراحل کاشت ابرو، اطراف چشمانشان، کبود و متورم شده‌است. البته لازم به ذکر است در صورت مشاهده چنین مشکلاتی پس از عمل، جای نگرانی نیست و پس از گذشت چندین روز، رفع خواهد شد. اما با این حال لازم است موارد مهمی که برای بالاتر بردن ماندگاری کاشت ابرو رعایت شود را بطور کامل مطالعه کرده و طبق آن رفتار کنید تا میزان موفقیت خود را تا حد بسیاری بالاتر ببرید.

 

 سخن پایانی


ما در این مطلب، سعی کردیم هر یک از مراحل کاشت ابرو را به طور کامل بیان کنیم تا در صورت تمایل به کاشت ابرو، با اطلاعات کامل از تمامی مراحل آن، اقدام به انجام این عمل زیبایی کنید.حالب است بدانید مراحل کاشت ابرو روی تاتو نیز تفاوتی با این مراحل نداتشته و شما می توانید در صورت داشتن تاتو نیز دست به عمل زیبایی بزنید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف نمودید، بی نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله شما عزیزان می‌توانید سؤالات و یا تجربیات خود از انجام کاشت ابرو را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

منبع : http://elenaclinic.com/



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری
 
 

وجود گاوصندوق هتلی درون سوئیت‌ها و اتاق‌های هر هتل یکی از ملزومات مهم است که به عنوان امتیاز هتل نیز از آن یاد می‌شود. قشر عظیمی از افرادی که به کشورها و استان‌های مختلف سفر می‌کنند، در حال ماموریت کاری هستند و ممکن است مقادیر قابل توجهی پول یا مدارک و اسناد مهم را به همراه داشته باشند. طبیعتاً چنین افرادی به سراغ هتلی می‌روند که گاو صندوقی امن در طراحی اتاق‌های خود داشته باشد، بنابراین اگر مایلید یک هتل‌دار موفق باشید می‌بایست در هنگام خرید به استانداردهای امنیتی گاوصندوق توجه کنید. پس ادامه‌ی این مقاله را به نقل از  آفتاب بخوانید تا با اصول مهم برای شناخت استاندارد های امنیتی گاوصندوق هتلی آشنا شوید.

 

ویژگی‌های گاوصندوق هتلی را بدانید!

به طور کلی گاوصندوق در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود که برای محل کار یا منازل در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل استفاده است. در اصل تفاوت انواع گاوصندوق به نوع قفل آن‌ها می‌باشد که در سه مدل مکانیکی، دیجیتال رمزی و اثر انگشتی تولید می‌شوند. در این میان گاوصندوق هتلی همان مدل خانگی دیجیتال است که می‌توان از آن برای هر اتاقی به صورت جداگانه تهیه کرد. البته گاوصندوق مخصوص هتل ویژگی‌های ظاهری مهمی دارند که خریداران با توجه به آن مشخصات می‌توانند گاوصندوق را انتخاب و خرید نمایند.

 

استانداردهای امنیتی گاوصندوق مخصوص هتل کدام است؟

انتخاب بهترین مدل گاوصندوق برای استفاده در هتل اهمیت بالایی دارد؛ چرا که اگر طی هر اتفاقی مدرک یا شیء با ارزشی از مسافران هتل گم شود مشکلات بزرگی به بار خواهد آمد. در حالی که با خرید گاوصندوق مناسب می‌توان احساس امنیت و آرامش را برای مسافر در طول مدت سفر مهیا کرد. بنابراین در هنگام خرید به مشخصات گاوصندوق دقت کنید تا بهترین آن را برای هتل انتخاب کنید، برخی از این استانداردها عبارت هستند از:

  1. اولین نکته‌ی مهم توجه به ابعاد و اندازه‌های گاوصندوق است، برای آنکه بتوان گاوصندوق را درون کمد هر اتاق از هتل جاسازی کرد می‌بایست یک گاوصندوق در اندازه خانگی کوچک خریداری شود. ظریفیت این نوع گاوصندوق‌ها در حدی است که به راحتی می‌توان درون آن دسته چک و مدارم مهم را قرار داد.
  2. بهتر است گاوصندوق هتلی انتخابی شما قفل دیجیتال داشته باشد تا هر مسافر به راحتی برای آن رمز تعریف کرده و پس از اتمام صفر رمز آن را از بین ببرد تا افراد بعدی به راحتی از گاوصندوق استفاده نمایند.
  3. بدنه‌ی گاوصندوق نیز می‌بایست از آهن قوی باشد تا کاملاً مقاوم بوده و در صورت بروز حوادث همچون آتش سوزی دچار آسیب نشود و از مدارک و متعلقات درون خود محافظت کند.

اگر مایلید یک خرید رضایت بخش را تجربه کنید و بهترین گاوصندوق را با استاندارد امنیتی خریداری نمائید حتماً به سه نکته‌ی فوق در زمان خرید توجه داشته باشید.

 

قیمت گاوصندوق هتلی چقدر است؟

 

بدیهی است که قیمت خرید گاوصندوق هتلی که قفل دیجیتال دارد برای خریداران بسیار مهم می‌باشد، چرا که در یک هتل اتاق‌ها در تعداد بالا هستند و می‌بایست برای هر اتاق یا سوئیت یک گاوصندوق مجزا تهیه شود. البته برخی از مدیران و هتل‌دارن با یک سیاست کاری برخی از اتاق‌های ویژه خود را مجهز به گاوصندوق می‌کنند تا برای مهمان‌های ویژه ارائه شود، اما این ترفند ممکن است در زمان شلوغی مسافر هتل‌داران را دچار مشکل کند. بنابراین بهترین راهکار آن است که از یک وارد کننده مسقیم خریداری کنید تا در تعداد بالا برای شما تخفیفاتی نیز قائل شود. علاوه بر این خرید مستقیم و بدون واسطه به خودی خودی هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 

 

خرید رضایت‌بخش را در فروشگاه سعدین تجربه کنید!

 

سعدین نام یک فروشگاه و مرجع خرید بسیار عالی برای خرید گاوصندوق است که از سال‌ها پیش در زمینه واردات انواع گاوصندوق در جال فعالیت می‌باشد. خرید گاوصندوق هتلی از سعدین هیچ نگرانی در بر نخواهد داشت، زیرا تمامی استانداردهای گاوصندوق مورد بررسی قرار گرفته و به راحتی می‌توانید گاوصندوق امنیتی و فوق امنیتی را خریداری نمائید.

از آنجا که این فروشگاه وارد کننده مسقیم است و دارای وبسایت اینترنتی نیز می‌باشد، شما می‌توانید هر تعداد گاوصندوق مورد نیاز هتل خود را با قیمتی مقرون به صرفه از این فروشگاه تهیه کنید. وبسایت رسمی این مجموعه که حالت فروشگاه اینترنتی نیز دارد دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و همواره فعال است. خدمات و پشتیبانی به موقع کارشناسان این مجموعه، ضمانت اصالت کالا و ارائه گارانتی، حمل و نصب سریع و آسان از جمله مزیت‌های خرید از سعدین است که با هر خرید نصیب شما خواهد شد... 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : میثم اکبری

ین کرم ها است و در کنار آن فاکتورهای دیگری مثل عوارض جانبی این کرم ها را هم مورد مقایسه قرار داده ایم.کرم های ضد لک صورت که در این مقاله با هم مقایسه شده اند عبارتند از:

کرم ملالیفت درمالیفت، کرم روشن کننده ثمین، کرم روشن کننده پیگمازوم فیکس دوکس، کرم روشن کننده ملادرم درماسیف، کرم روشن کننده صورت هیدرودرم، و کرم هیدروکینون مدیلن.

قبل از پرداختن به مقایسه کرم های ضد لک ایرانی، لازم است بدانید که قدرت بیشتر روشن کنندگی کرم لزوما نشان دهنده بهتر بودن آن نیست.

  • قوی تر بودن کرم به معنای بهتر بودن آن نسیت. به دلیل اینکه کرم های قوی تر معمولاً عوارض جانبی بیشتری هم دارند. به طور کلی درمان لک معمولاً چند مرحله است که به نوع لک و اندازه لک ها بستگی دارد.

1.در مرحله اول از کرم های ضد لک ضعیف یا با قدرت روشن کنندگی معمولی که حاوی ویتامین C، آزلائیک اسید، کوجیک اسید، آربوتین استفاده می شود. مرحله اول درمان لک معمولاً بین 3 تا 6 ماه است.

2.اگر بعد از 2 ماه هیچ نتیجه ای از کرم های ضدلک معمولی بدست نیاید، معمولاً دکترهای پوست کرم های ضد لک قوی تر که حاوی رزورسینول، کوجیک اسید یا هیدروکینون باشند مورد استفاده قرار می گیرند

3.در صورتی که پس از مصرف کرم ضد لک قوی همچنان لک ها باقی مانده باشند، با توجه به تشخیص دکتر متخصص پوست، درمان های تخصصی لک مثل لیزر درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن مورد استفاده قرار خواهندگرفت.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()