نکات بهبود خانه برای ساخت خانه بهتر
نوشته شده توسط : میثم اکبری

مردم پروژه های بهبود خانه را به دلایل مختلفی آغاز می کنند، از جمله تمایل به افزایش ارزش فروش مجدد خانه های خود و نیاز به به روز رسانی محیط زندگی خود. مهم نیست انگیزه شما چیست، این مقاله با شروع پروژه انتخابی خود، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
به جای خرید میز قهوه از چیزی منحصر به فرد به عنوان میز قهوه استفاده کنید. شما می توانید از یک صندوقچه قدیمی یا چیز دیگری به عنوان میز قهوه استفاده کنید، و گاهی اوقات می توانند عالی عمل کنند. کتاب ها، لوازم جانبی و مجلات را برای برجسته کردن میز قهوه خود پرتاب کنید. با افزودن فنجان های چای و رومیزی می توان ظاهری روستایی ایجاد کرد.
این ایده بسیار خوبی است که صاحب خانه خود شوید. بیشتر مردم می‌خواهند خانه‌شان را تزئین کنند و متناسب با سبک زندگی‌شان تغییراتی ایجاد کنند، اما وقتی اجاره می‌کنید باید برای انجام برخی اصلاحات اجازه بخواهید. خیلی بهتر است که این کار را در دارایی شخصی خود انجام دهید، زیرا صرف هزاران دلار برای بهبود دارایی شخص دیگری منطقی نیست.
مصالح ساختمانی را می توان به راحتی بین تیرچه های کف یا تیرهای سقفی ذخیره کرد. می‌توانید نوارهای بلندتر قالب‌گیری و مواد بزرگ، به‌ویژه دو در چهار را در این قسمت‌ها قرار دهید. به سادگی چند نوار خزدار را روی دو تیرچه یا تیرهای کف در معرض دید خود میخ بزنید و موادی را که قرار است ذخیره کنید در آن بلغزند.

بیشتر بخوانید: انواع روشویی


وقتی شخصی را برای انجام کارهای بهسازی منزل در محل سکونت خود استخدام می کنید، پول نقد پرداخت نکنید. همیشه با چک یا کارت اعتباری پرداخت کنید. شما یک دنباله مستند خواهید داشت که نشان می دهد حقوق پیمانکار شما پرداخت شده است. اگر پول نقد بپردازید، ممکن است به حرف شما در برابر حرف او تبدیل شود و هیچ مدرکی نخواهید داشت که نشان دهد پرداخت را انجام داده اید.

 


زمانی که خانه خود را اصلاح می کنید، کمی روی ورودی یا ایوان خود تمرکز کنید. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند و اولین تصور خود را از خانه شما ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی سازماندهی شده است و در صورت امکان، کمی سبک به تزئینات فضای باز مانند گل، لاک، چراغ یا مبلمان اضافه کنید. این کار ظاهر خانه شما را افزایش می دهد و در عین حال ارزش خانه شما را نیز افزایش می دهد.
شیشه های ترشی خود را به گردن آویزان کنید! خوب، واقعاً با در آنها. کوزه هایی که معمولاً دور می اندازید ظروف ذخیره‌سازی بسیار خوبی هستند. برای سازماندهی آنها، در ها را در یک خط زیر قفسه ها یا کمدهای خود بچسبانید. شیشه ها را پر کنید و آنها را در جای خود بپیچانید تا برای وسایل کوچک مانند پیچ، مداد، خودکار، هر چیز دیگری، فضایی شفاف ایجاد کنید!
اگر قصد بازسازی خانه را دارید، مطمئن شوید که راهی برای دفع نخاله های ساختمانی دارید. هر پروژه بزرگ نوسازی منجر به زباله های زیادی می شود و بیشتر آنها موادی هستند که نباید با زباله های شهری مخلوط شوند. از قبل برنامه ریزی کنید و در آن گیر نخواهید کرد.
اگر به فکر تغییر کفپوش خانه خود هستید، از کفپوش های چوبی استفاده کنید. تمیز کردن چوب سخت بسیار راحت تر از فرش و سایر انواع چوب است. همچنین بسیار محکم و بادوام است و جذاب به نظر می رسد. یکی دیگر از مزیت های چوب سخت این است که می تواند هر از چند گاهی مجدداً تکمیل شود، بنابراین همیشه می تواند کاملاً جدید به نظر برسد!
نصب تلویزیون از روی پایه دیواری می‌تواند فضای کف را از پایه‌ای که دیگر مورد نیاز نیست آزاد کند، یا حداقل می‌تواند فضا را از هر چیزی که قبلاً تلویزیون روی آن نشسته بود، پاک کند. با توجه به دستورالعمل سازنده، این کار تنها در 30 دقیقه انجام می شود.
صاحب خانه ماهر هنگام خرید مواد بهبود خانه هزینه کیفیت را پرداخت می کند، نه تشخیص نام. بسیاری از وسایل و یراق آلات گران‌قیمت هزینه زیادی دارند زیرا دارای نام های تجاری قابل تشخیص و طراحی فانتزی هستند. سایر وسایل گران هستند زیرا بسیار بادوام و خوش ساخت هستند. یادگیری تشخیص تفاوت ها و خرج کردن پول برای دومی راهی است که بیشترین بهره را از بودجه بهبود خانه ببرید.
برای جلوگیری از ایجاد تغییراتی که ممکن است بعداً پشیمان شوید، چند روز یا حتی چند هفته با عیب های خانه جدید خود زندگی کنید. به خودتان زمان بدهید تا ببینید چه چیزی در فضاهای خانه کار می کند و چه چیزی نه. در واقع، آنچه در ابتدا به عنوان یک نقص در نظر گرفتید، ممکن است همان چیزی باشد که به خانه جدید شما شخصیت می بخشد.
درمان های جدید پنجره را دریافت کنید. پنجره درمانی یک راه ارزان و سریع برای تغییر ظاهر یک اتاق است و چیزی به سادگی جایگزین کردن پنجره‌ها می‌تواند به شما در تصور مجدد یک فضا کمک کند. به پارچه‌ها و موادی که به راحتی تمیز می‌شوند، بچسبید، و به سراغ پوشش‌های پنجره‌های عالی خواهید رفت که عالی به نظر می‌رسند.
صرف نظر از اینکه چرا تصمیم به انجام یک پروژه بهبود خانه می‌گیرید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. این نکات به منظور ارائه یک نقطه شروع به شما و ارائه یک مرجع هنگام شروع کار در اطراف خانه خود هستند. خلاق باشید و از فرآیند لذت ببرید. نتایج کار سخت شما در نهایت ارزش آن را خواهد داشت.





:: موضوعات مرتبط: خانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: