راهنمای خرید کرم ضد لک
نوشته شده توسط : میثم اکبری

خلاص شدن از شر چین و چروک یا خطوط بیانی ناشی از افتادگی پوست به معنای سرمایه گذاری روی یک کرم ضد لک خوب است، اما چگونه بفهمیم کدام یک را باید مصرف کنیم. انتخاب کنید؟ آسان است، فقط راهنمای ما را دنبال کنید!

بهترین کرم ضد لک متناسب با نیاز شما

 کرم ضد لک برای اولین بار ظاهر شدن چین و چروک:

ویژگی های خسته، خطوط، رنگ ناهموار، منافذ باز... کرم ضد لک سبک و مبتنی بر ویتامین E را برای بیدار شدن و صاف کردن پوست خود انتخاب کنید. لوسیون ضد لک سبک ما با ویتامین E بهترین متحد شما برای مراقبت های پیشگیرانه از پوست برای جلوگیری از علائم لک زودرس و حفظ ظاهری سالم و زیبا است.

 کرم ضد لک برای از بین بردن چین و چروک هایی که ممکن است داشته باشید:

خطوط عمودی ما را فرسوده و بدخلق می کند. برای از بین بردن خطوط اخم، چین های عمیق بینی و چین و چروک های پیشانی، به سراغ کرم ها و درمان های ضد چروک هدفمند بروید. پرو رتینول می تواند با عمیق ترین شیارها مقابله کند. نتیجه؟ کاهش چین و چروک و پوستی سفت تر و مرطوب تر! این کرم حاوی Pro-retinol، Centella Asiatica و SPF 25، بهترین کرم روز ضد لک ما برای مبارزه با چین و چروک و بازسازی پوست شما است.

بیشتر بخوانید: ضد لک چیست؟

 کرم ضد لک برای احیای پوست کدر:

پوست های خشک به دنبال درمان های آبرسان هستند: اسید هیالورونیک یک نرم کننده عالی برای افزایش درخشندگی پوست است. کرم‌های روشن‌کننده پوست‌های چرب را امتحان کنید که سرشار از اسیدهای میوه یا رتینول هستند تا جریان خون را بهبود بخشند و در عین حال سطح آن را به آرامی لایه‌برداری کنید تا پوستی درخشان داشته باشید.

 کرم ضد لک برای سفت شدن پوست:

کرم های سفت کننده پوست حاوی اسید هیالورونیک چین و چروک ها را کاهش داده و حجم را باز می گرداند و صورت شما را حجیم، سفت و به وضوح جوان تر می کند. اسید هیالورونیک به ویژه بر روی سطح های اشک آور عمل می کند! با سرم ضد لک ما که با اسید هیالورونیک تزریق شده است، پوست خود را بازسازی، مرطوب و صاف کنید.

4 کرم ضد لک برای از بین بردن افتادگی پوست:

اگر پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و انعطاف پذیری کمتری دارد، آن را پر از پپتید پمپ کنید. این مواد فعال باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شوند که با افزایش سن کند می شود و به سفت شدن هر گونه افتادگی پوست کمک می کند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد کرم روز ضد لک ما با رتینو پپتید بدانید، وجود دارد، ماده ای که باعث مرطوب شدن و از بین بردن چین و چروک می شود.

بیشتر بخوانید: ترکیبات کرم ضد لک

 کرم ضد لک برای درمان پوست نازک که شکننده است:

اگر اپیدرم شما در حال پژمرده شدن است، برای ترمیم و تقویت پوست خود به سراغ کرم های حاوی کلسیم بروید. با کرم روز حاوی کلسیم، پوست خود را راحت کنید و با علائم لک مبارزه کنید.

کرم ضد لک برای درمان لکه های لک:

ایده این است که رنگ پوست را با یک کرم صورت ضد رنگدانه یکنواخت کنید که سطح ملاتونین را تنظیم می کند. همچنین برای جلوگیری از ایجاد لک های ناشی از افزایش سن، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. برای مراقبت از پوست بی‌نقص، لکه‌های لک خود را با کرم‌های ضد افتادگی + ضد لک‌های ضد لک روز و شب ما که هر دو با پروتئین دانه‌های سویا فرموله شده‌اند، درمان کنید. آنها با هم به خلاص شدن از شر لکه های لک کمک می کنند، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند، پوستی درخشان به شما می دهند و ظاهر چین و چروک های سطحی و خطوط ریز را کاهش می دهند.

منبع: https://teletype.in/@leylasamani1/Q1kOD2KrNgw





:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: